PracaGrupypl.praca.dyskusjeGwarantowane 1400* › Re: Gwarantowane 1400*
  • Data: 2006-07-26 20:33:39
    Temat: Re: Gwarantowane 1400*
    Od: YaaL <y...@f...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 26 Jul 2006 21:03:05 +0200,
    Laris <o...@p...onet.pl> wrote:
    >Pozyjemy zobaczymy. Juz widze jak Ukrainiec robi tutaj za 3 zl. Chyba ze
    >bedzie spal w kartonie. Roznica jest taka, ze my pracujac w Angli za grosze
    >(najnizsza pensje) mozemy spokojnie sie utrzymac (tam) na przyzwoitym
    >poziomie.

    Nigdy nie przestanie mnie zadziwiać, że mieszkanie w wynajętym pokoju
    (jednym z czterech w mieszkaniu zamieszkiwanym przez 6-10 osób)
    i żywienie się hipermarketową taniochą na Wyspach jest "spokojnym
    utrzymywaniem się na przyzwoitym poziomie", a w Polsce - wegetacją.
    Że jazda na zmywaku, podawanie hamburgerów czy sprzątanie cudzych
    mieszkań w Londynie jest pracą, a w Warszawie "harówą poniżej ludzkiej
    godności".

    Zupełnie, jakby kanał La Manche coś ludziom w mózgach przestawiał.
    Nie wszystkim oczywiście, ale...

    --
    (_/ (_( (_( (_, /- /-/ [ I'm unholy & I'm happy. Surprised? ] http://3cc.pl