PracaGrupypl.praca.dyskusje › Gwarancja pracy

  • 141. Data: 2009-05-11 10:27:13
    Temat: Re: Gwarancja pracy
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pieknego dnia Mon, 11 May 2009 11:21:53 +0200, "Józek"
    <s...@p...onet.pl> zakodowal:

    >Masz racje.
    >Tylko że moja propozycja dotyczy bezrobotnych zatrudnianych w pracach
    >interwencyjnych a nie wszystkich pracowników.

    I co to zmieni? Że będą po trzy "pani stop" przy przejściu koło
    szkoły?

    >I po to jest potrzebna symulacja ekonomiczna aby udowodnić
    >że jest to korzystne dla budżetu państwa i gospodarki.

    Nie da się udowodnić nieprawdy - no, chyba, że naginając wybrane
    fakty.

    >Proszę wziąć pod uwagę że akcie, czeki, kredyty, debety
    >i inne wierzytelności to tez pieniądze.

    To nie ma istotnego znaczenia - istotna jest zmiana tej ilości i skąd
    te pieniądze się wezmą. Czy będzie to dług, który kiedyś trzeba będzie
    spłacić, czy dodruk.
    Dodruk to jest bardzo fajny sposób dla Państwa - okradają w ten sposób
    ludzi z oszczędności (jak wkładałem do skarpety/banku to było to warte
    malucha - teraz dwa jajka). Do tego wpływy do budżetu rosną (bo są
    skale podatkowe - i nie ma znaczenia wartość pieniądza, ważne cyferki)
    a wydatki są ustalone kwotowo.
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 142. Data: 2009-05-11 11:41:35
    Od: "Józek" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > szkoły?

    > Nie da się udowodnić nieprawdy - no, chyba, że naginając wybrane

    Ja nie umiem, stąd ta prośba:))
    Może Ty udowodnisz że to nieprawda?
    Jeden z nas niema racji!

> [...]
    > malucha - teraz dwa jajka). Do tego wpływy do budżetu rosną (bo są
    > skale podatkowe - i nie ma znaczenia wartość pieniądza, ważne cyferki)

    Wszystko by było ok gdyby ta, może ten, gospodarka ustrój w jakim się
    znajdujemy przynosiła widoczne efekty, ale dług rośnie i trzeba
    GO będzie spłacać!

    Pozdrawiam
    Józek

  • 143. Data: 2009-05-11 13:38:48
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pieknego dnia Mon, 11 May 2009 13:41:35 +0200, "Józek"
    <s...@p...onet.pl> zakodowal:

    >Ja nie umiem, stąd ta prośba:))
    >Może Ty udowodnisz że to nieprawda?
    >Jeden z nas niema racji!

    Dowód empiryczny - socjalizm. Była gwarancja pracy i zbankrutował.

  • 144. Data: 2009-05-11 14:52:45
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Kaizen napisał(a):

    > Dowód empiryczny - socjalizm. Była gwarancja pracy i zbankrutował.

    Co konkretnie masz na myśli? Bo socjalizmy jako takiego nigdzie jeszcze
    faktycznie nie było. Próbuje go wdrażać Szwecja w jakiejś takiej
    nowoczesnej formie ale... ;)

    j.

    --
    www.e-glosowanie.org - 4 czerwca weź udział w
    pierwszym w Polsce głosowaniu przez Internet!

  • 145. Data: 2009-05-11 15:14:42
    Od: "gargomel" <s...@d...la.la>

    Órzytkownik "Kaizen" napisał:
    > Dowód empiryczny - socjalizm. Była gwarancja pracy i zbankrutował.

    socjalizm nie zbankrutował, bo kapitału nie miał i nie ma, wszystko ukradł i
    roztrwonił, po prostu zdechł jak pasożyt gdy ofiara wyzionęła ducha:O(

  • 146. Data: 2009-05-11 18:26:27
    Od: "Józek" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > <s...@p...onet.pl> zakodowal:

    > Dowód empiryczny - socjalizm. Była gwarancja pracy i zbankrutował.

    To był obowiązek pracy.
    Mogli Cię zmusić do pracy, i robili to.
    I istnieje cos takiego jak celowe bankructwo, nie tylko w kapitalizmie
    ale stosowali go pseudo socjaliści (komuniści), to jest moja prywatna
    opinia.
    Bieda jest najlepszym narzędziem do rządzenia (kijem)!

    Józek

  • 147. Data: 2009-05-11 18:28:00
    Od: "Józek" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mihau" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...
    On May 10, 9:01 pm, "Józek" <s...@p...onet.pl> wrote:

    > Pisałbym o wolontariacie a nie pracy.

    To jakaś poprawna politycznie nazwa na niewolnictwo?

    --
    mihau

    Która?
    Bo moja nazwa to niewolnictwo ekonomiczne.

    Józek

  • 148. Data: 2009-05-12 13:19:47
    Od: wloochacz <n...@n...dgbit.pl>

    Józek pisze:
    > Szukam osób (ekonomistów i informatyków)które potrafiły by zrobić symulacje
    > ekonomiczną, aby udowodnić że najlepszym sposobem rozwiązania kryzysu jest
    > GWARANCJA PRACY.
    Tobie jest potrzebny specjalista od wizerunku/marketingu politycznego,
    oni zajmują się "kształtowaniem" faktów, aby udowodnić jakąś tezę...
    Ekonomia i informatyka to twarde nauki, więc źle określasz swoje potrzeby...

    --
    wloochacz

  • 149. Data: 2009-05-31 16:25:59
    Od: "Józek" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sebastian Horodecki" <s...@b...info> napisał w
    wiadomości news:gu0qtr$9n$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    Dziś przeczytałem w końcu ten artykuł.
    Nie zgadzam się jednak z kosztami, uważam że rachunek
    ekonomiczny byłby dodatni.

    Józek