PracaGrupypl.praca.dyskusje › Grupa "Adam P".

  • 11. Data: 2002-12-07 18:58:26
    Temat: Re: Grupa "Adam P".
    Od: "lajkonik" <l...@l...de>

    > A tak poza tym, uzasadnij swoje zdanie...
    > Pozdrawiam

    Nie musze Ci nic uzasadniac.
    Twoje wypowiedzi sa z posta na post coraz blizej dna.

    artur

  • 12. Data: 2002-12-07 19:35:16
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <assofq$2ii$1@news.telbank.pl>, ..:: MaGuArD ::.. wrote:
    > Użytkownik "Ania" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Zrób mu laske!

    A ja myślałam, że kierowcę osobistego powinna cechować wysoka
    kultura...
    Może z powodu jej braku niektórzy kierowcy osobiści pozostają bez
    pracy.

    Renata

  • 13. Data: 2002-12-07 22:46:31
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Ania" <l...@p...onet.pl> writes:

    [..]

    > dzwonią, to nie jest pogarda albo drwina z ciebie?

    > Różnica polega na tym że drwiną od rówieśnika, czy tez innej osoby
    > pogardzisz i się spienisz a za drwinę przyszłego pracodawcy podziękujesz!

    gdy mowia ze zadzwonia a nie dzwonia, to jest to dla
    mnie wazna informacja:
    - ze mnie nie zatrudnia wobec tego powinnam isc gdzie indziej i na
    nich nie liczyc
    - ze maja do dupy dzial hr, bo ich nie stac na dotrzymywanie slowa.

    wniosek: nie chce w takiej firmie pracowac, bo sami o sobie zle
    swiadcza.

    nie widze nigdzie tutaj niczego, co byloby dla mnie obrazliwe czy
    wrecz pogardliwe i zeby ranilo moje ego.

    ludzie kochani, mniej emocji, a wiecej myslenia - to naprawde pomaga.

    pogarda, drwina, zranienie ma miejsce tylko wtedy, jesli nas w jakis
    sposob DOTYKA. a kiedy moze taka reakcja pracodawcy nas dotknac? czy nie
    czasem wtedy, jesli wezmiemy ja DO SIEBIE? czy nie czasem wtedy, kiedy
    mielismy nastawienie, ze jestesmy tak dobrzy i wielcy, ze beda wokol
    nas skakac i MUSZA przyjac? a jak nie przyjeli, nawet nie odzdzwonili,
    to to osobisty afront?

    dlaczego jak szukamy odpowiedniego towaru w sklepie to potrafimy
    zjezdzic pol miasta, stracic kupe czasu i mimo wyraznych odmow ("nie,
    nie mamy prosze pani") nie jest to obrazliwe i pogardliwe, a jak szuka
    sie pracy i mowia "nie mamy" to jest to pogarda???

    zastanowcie sie nad tym.
    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 14. Data: 2002-12-07 22:46:58
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl> writes:

    > Użytkownik "Ania" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Zrób mu laske!

    co wlasciwie chciales tym chamstwem osiagnac?

  • 15. Data: 2002-12-08 00:12:55
    Od: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>

    Użytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> napisał w wiadomości
    > co wlasciwie chciales tym chamstwem osiagnac?
    Co chciałem to osiągnąłem.

    -=/\V\\aGu/\\rD=- ^ ^
    ______oOOo____00___oOOo___ Wszystko co powiesz
    e-mail: m...@o...pl gg: 384683 może zostać i zostanie użyte
    tel./sms: +48(0)604-617-310 przeciwko Tobie!!!

  • 16. Data: 2002-12-08 00:15:32
    Od: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnav4jbk.2qb.Renata.Golebiowska@210-moo->
    > A ja myślałam, że kierowcę osobistego powinna cechować wysoka
    > kultura...
    Pewnie powinna.

    > Może z powodu jej braku niektórzy kierowcy osobiści pozostają bez
    > pracy.
    Pewnie masz racje :P

  • 17. Data: 2002-12-08 20:56:14
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Toms <t...@t...pl> wrote:
    > Zauważyłem, że na tej grupie dominuje temat pt."Adam P." Może należałoby
    > założyć nową grupę dla fanów Adasia ?

    Nie da się - już istnieje :-)

    --
    ___________ (R)

  • 18. Data: 2002-12-08 20:56:40
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    GreG <g...@w...pl> wrote:

    > Racje ma w wiekszosci, ale zbyt uogolnia i za duzo w nim drwiny i pogardy.

    Zbyt wiele na co?

    --
    ___________ (R)

  • 19. Data: 2002-12-08 20:57:47
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    ..:: MaGuArD ::.. <m...@o...pl> wrote:
    > Zrób mu laske!

    KUltura pełnom gębom.

    --
    ___________ (R)

  • 20. Data: 2002-12-08 20:59:05
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    ..:: MaGuArD ::.. <m...@o...pl> wrote:
    > No to co pieprzysz glupoty?

    Ona nie pieprzy Ciebie. Nie implikuj, że jej partner to czysta głupota,
    tak jak Ty.

    > Reasumując trafił do mojego KF bo nie potrafił dyskutować, a jedyne co
    > widział to swoją chorą rację i wyższość nad innymi. Ty też chcesz do KF??

    Tak tak, wrzuć wszystkich rozsądnych! Dzięki temu konkurencja mniejsza
    :-)

    --