PracaGrupypl.praca.dyskusje › Grafika i banery na WWW

  • 1. Data: 2004-08-17 07:36:26
    Temat: Grafika i banery na WWW
    Od: "krzys" <m...@o...pl>

    Czy ktoś z was orientuje się jakie są koszty ??, Mam do zrobienia skromny
    serwis WWW (strona główna i 5 podstron) na to składa się drobna grafika (coś
    z flash-a, Baner w nagłówku, rozwijalne menu, jakiś baner reklamowy). Będę
    wdzięczny za informacje.
    krzys.

  • 2. Data: 2004-08-17 08:58:02
    Temat: Re: Grafika i banery na WWW
    Od: Bartosz Grzesiak <b...@g...pl>

    On Tue, 17 Aug 2004 09:36:26 +0200, krzys wrote:

> [...]
    > z flash-a, Baner w nagłówku, rozwijalne menu, jakiś baner reklamowy). Będę
    Pytasz bo nie wiesz ile zarzadac, czy moze nie wiesz ile musialbys
    zaplacic?

    Kosz wykonoania tej strony ksztaltowalby sie mniej wiecej miedzy 1000 -
    2000 zl. netto

    Jest to kwota bardzo orientacyjna...

    Pozdrawiam
    Bartosz

  • 3. Data: 2004-08-17 14:41:36
    Od: "Pablo" <p...@s...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "krzys" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    (coś
    > z flash-a, Baner w nagłówku, rozwijalne menu, jakiś baner reklamowy). Będę

    Myślę że góra 2000

    pozdrawiam
    Pablo

  • 4. Data: 2004-08-19 08:57:07
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

    krzys napisał(a):

> [...]
    > drobna grafika (coś z flash-a, Baner w nagłówku, rozwijalne menu,
    > jakiś baner reklamowy). Będę wdzięczny za informacje.

    1000 zl

    --
    =< Normanos >=< mailto: normanos(małpa)wp(kropka)pl >=---
    "...Nie potrzebuje noża, nie mam żadnych celów zbrojnych,