PracaGrupypl.praca.dyskusjeGdzie tanio kupić żeby sprzedać › Re: Gdzie tanio kupić żeby sprzedać
  • Data: 2005-07-17 21:51:28
    Temat: Re: Gdzie tanio kupić żeby sprzedać
    Od: "MG42" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Najtaniej od złodziei! Przecież kradną całe TIRy z ładunkiem. Tylko musisz
    > wpierw kupić taki sam towar legalnie, byś miał podkładnę w razie kontroli.

    Idealnie jak trafisz na TIR-a tych akumulatorków. Ile wejdzie takich
    akumulatorków do TIR-a?
    Jak popchniesz takiego TIR-a akumulatorków na Allegro za 0,5 - 1 od sztuki
    to będziesz gość.
    Nie słyszałem żeby Policja interesowała się akumulatorkami R6. Za zarobione
    pieniądze zamawiasz dwa następne TIR-y. Tak zaczynał znany śląski przestępca
    którego już od 6 lat nie potrafią skazać.

    Czytałem taki poradnik (kupiony zdaje się na allegro) jak handlować na
    aukcjach. Było tam także o źródłach zaopatrzenia kupców. W większości to
    import. Cyfrówki, RTV ze Skandynawii, UK. Inne drobne badziewie to Chiny.
    Tak twierdził poradnik.