PracaGrupypl.praca.dyskusje › Gdzie szukać pracy po socjologii??

  • 1. Data: 2003-08-25 17:28:03
    Temat: Gdzie szukać pracy po socjologii??
    Od: "ktotek" <k...@W...pl>

    Gdzie najlepiej Waszym zdaniem szukać pracy po socjologii?? Szukam już pewien
    czas i póki co skutek niezadawalający. Mieścina jest raczej prowincjonalna
    (Tarnów) i może dlatego. Czy w Warszawie miałbym znacznie większe szanse??
    Aktualnie pracuję chociaż to raczej przypadkowe zajęcie jak dla socjologa.
    Pozdrawiam..

  • 2. Data: 2003-08-25 17:39:29
    Temat: Re: Gdzie szukać pracy po socjologii??
    Od: "Kamil" <b...@g...pl>

    To zalezy na co polozyles nacisk podczas studiow...

    Jesli Twoja pasja byla historia idei i inne rozwazania o bytach
    abstrakcyjnych tudzez filozofia, to pewnie bedziesz mial ciezej ze startem.

    Natomiast jesli twoim konikie byly zagadnienia z socjologii stosowanej i
    biznesu, to probuj w HR - zarowno dzialy personalne, jaki i konsulting,
    Mozesz tez sprobowac w badaniach rynku i opinii. Mozesz sprobowac tez w PR
    albo w reklamie - w reklamie zarowno w strategii (jesli lubiles psychologie
    spoleczna i zachowania konsumenckie), jak i w media plenningu.

    Zawsze mozesz popatrzec tez za pierwszymi doswiadczeniami w sprzedazy.....
    Moze majac troche doswiadczenia w tej dziedzinie jakos sie przebijesz

    Pozdrawiam i zycze powodzenia.

  • 3. Data: 2003-08-25 23:00:21
    Temat: Odp: Gdzie szukać pracy po socjologii??
    Od: "Yoda" <y...@y...com>

    Użytkownik ktotek <k...@W...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:4...@n...onet.pl...
> [...]
    > Aktualnie pracuję chociaż to raczej przypadkowe zajęcie jak dla socjologa.

    W opiece spolecznej, to ostatnio kwitnaca dziedzina !

  • 4. Data: 2003-08-26 09:45:51
    Od: "apple" <j...@p...fm>

    Yoda napisał(a) w wiadomości: ...

    >W opiece spolecznej, to ostatnio kwitnaca dziedzina !

    Na zachodzie jak najbardziej. W Polsce - odradzam. Jeden wielki kanał,
    zarobki śmieszne.

    apple

  • 5. Data: 2003-08-26 10:44:34
    Od: " kiwiki" <k...@N...gazeta.pl>

    apple <j...@p...fm> napisał(a):

    > Na zachodzie jak najbardziej. W Polsce - odradzam. Jeden wielki kanał,
    > zarobki śmieszne.

    to zależy, co jest dla kogo najważniejsze - czy kasa czy dzałanie czy może
    jedno i drugie.
    Pewnym rozwiązaniem jest też dziennikarstwo - jako socjolog masz zapewne dużą
    wiedzę nie tylko o procesach czy ideach społecznych, ale i o aktualnych
    problemach naszego czy światowego społęczeństwa.
    A oprócz wymienionych już HR, PR czy reklamy, warto również zastanowić się
    nad pracą w organizacjach pozarządowych - tam też takie osoby sie przydają.
    pzdr
    kiwiki

  • 6. Data: 2003-08-26 19:07:21
    Od: "Ktotek" <k...@W...pl>

    Dziekuję wszystkim za wypowiedzi. Pójście w stronę dziennikarstwa by mnie
    szczególnie interesowało. Lubie i podobno umiem pisać różne teksty, ponadto mam
    pewne doświadczenie w redakcji biuletynu wewnętrznego w obecnej pracy. Jeśli
    ktoś ma jakieś sugestie - jak zacząć współpracę z jakąś redakcią to czekam
    niecierpliwie... Pozdrawiam...