PracaGrupypl.praca.dyskusjeGdzie się podziali programiści › Re: Gdzie się podziali programiści
  • Data: 2006-09-13 13:53:29
    Temat: Re: Gdzie się podziali programiści
    Od: "kantor" <k...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "iso" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:ee9200$bjj$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > "herakles" napisał w wiadomości news:ee8gqp$s73$2@atlantis.news.tpi.pl
    > dodać jednak trzeba, że poszukiwani są ludzie, którzy coś
    > potrafią a nie tacy którym się to wydaje.

    No tak... masz racje... ale nie do końca.... pozostaje kwestia lokalizacji.
    Ja widzisz pracuje jako Team Leader w małej firmie w Poznaniu
    przy niewielkim choć ciekawym projekcie - no i co z tego że od czasu do
    czasu wpada mi
    ciekawa oferta za ciekawe pieniadze - skoro jest albo w wawce, albo we
    wrocku, albo w rajchu,
    albo po kila miesięcy w przeróżnych zadupiach naszego globu (jeżeli
    outsource'ing).
    Tymczasem ja mieszkam w Poznaniu, jasne - można się ułożyć np. z
    PolBankiem - będę miał roboty tyle,
    że dnia dziennego nie bedę oglądać - a siana tyle samo co teraz, lub
    niewiele więcej.
    Owszem - szuka się ludzi z wiedzą i doświadczeniem - jednak ile lat można
    żyć na walizkach
    zmieniając miasto co kilka miesięcy/kilka lat ?
    Wciąż jest w kraju sytuacja że są 3 zagłębia przyciągajace duże projekty -
    reszta regionów
    pracuje przy takich finansach jaki budzet maja ich niewielkie projekty :(
    I to się raczej nie zmieni.

    Kantor