PracaGrupypl.praca.dyskusjeGdzie pracuja zony Greencardowcow? › Re: Gdzie pracuja zony Greencardowcow?
  • Data: 2002-08-06 05:31:39
    Temat: Re: Gdzie pracuja zony Greencardowcow?
    Od: "SJ" <s...@N...klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > super i extra.
    > 35 maili i _ani jednej_ odpowiedzi na temat :-))))

    Chyba byly z dwie odpowiedzi ze zony nie pracuja. Wydaje mi ze wiekszosc zon
    poprostu jeszcze nie pracuje chociazby dlatego ze nie od razu maja prawo do
    pracy, albo im sie nie chce. Mysle ze byloby wiecej odpowiedzi gdyby pytanie
    brzmialo "co robia zony Greencardowcow?" bo pytanie z tematu sugeruje ze
    zony pracuja.
    Takie tam zgadywanie :)

    Pozdrawiam,
    Slawek