PracaGrupypl.praca.dyskusjeGdzie pracuja zony Greencardowcow? › Re: Gdzie pracuja zony Greencardowcow?
  • Data: 2002-08-07 08:53:11
    Temat: Re: Gdzie pracuja zony Greencardowcow?
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zaczety temat draze zlosliwie aby sie wkoncu dowiedziec (jak osoba ktora
    > zapoczatkowala) gdzie pracuja owe zony GCow.
    > Nie sadze aby kobieta z ambicjami zgodzila sie zostac kura domowa w imie
    > czego (jak narazie nie wiem czego) ??? Dla mnie jest to chore jezeli zona
    > siedzi w domu i jest tzw HouseWife, poniewaz nic innego nie bedzie robic
    jak
    > tylko chodzic do kosmetyczki na zakupy i ogladac telewizje. A pisanie ze
    > jest jej dobrze to lekka przesada. Kazdemu kto tak napisze proponuje 6
> [...]
    1. Zajmowałeś się kiedyś dzieckiem i domem (obiad, sprzątanie, zmywanie,
    prasowanie, pranie)? Jeżeli nie to nie wiez, jakie to absorbujące zajęcie. w
    pracy możesz sobie czasami coś olać a dziecka trzeba pilnować cały czas.
    2. "Kura domową" to wymyśliła komuna w ramach "wszystkie dziewczyny na
    traktory". IMO to że kobieta zajmuje się dziećmi i domem a facet zarabia
    (kiedyś chodził na polowania) jest czymś bardzo naturalnym i znam kobiety,
    którym to pasuje. Tylko teraz świat się trochę wywrócił do góry nogami.
    3. Jeżeli kobieta chce pracować to może lepiej się ten roczek przemęczyć. W
    RP często nie miałaby i tak pracy (może byłaby kurą domową do końca życia),
    albo zarabiała by 600 zł