PracaGrupypl.praca.dyskusjeGdzie pracuja zony Greencardowcow? › Re: Gdzie pracuja zony Greencardowcow?
  • Data: 2002-08-05 12:13:37
    Temat: Re: Gdzie pracuja zony Greencardowcow?
    Od: "SJ" <s...@N...klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
    >
    > I Kingram
    >
    > Zadne" - mam na mysli przperowadzona ostatnio rozmowe z Head Hunterem z
    > powazniejszej firmy rekrutingowej w Niemczech.
    > Jej zdaniem, nawet to, ze ktos juz byl i pracowal przez 5 lat (okres
    > trwania aktualnie "zielonej karty") nie ulatwi delikwentowi pozostania w
    > Niemczech na stale.
    > Ze zacytuje ta Pania (chodzilo o odpowiedz na pytanie: Czy sadzi ze Rzad
    > Niemiecki bedzie tego typu "zasiedzialym" ludziom z intelektualnej
    > awangardy, pomagal sie naturalizowac a nie wykopie ich jako juz

    Ok, ale to jest cytat kogos innego nie Greencardowca (chyba jakiegos
    dziennikarza)

    > II Beny
    >
    > 505 o ile to prawda to hanba dla Polski - 505 jednych z najbardziej
    > rzutkich, przedsiebiorczych, nie bojacych sie ryzyka i znajacych swoj
    fach
    > Polakow wyprowadzilo sie z kraju (na jego szkode).

    Samo mowienie o swoich zaletach nie jest zle, nie padlo tu stwierdzenie ze
    ci co zostali w Polsce maja mniej pozytywnych cech.
    O udawadnianiu wyzszosci moznaby mowic gdyby ktos porownywal sie do innych.

    Pozdro,
    Slawek