PracaGrupypl.praca.dyskusjeGdzie pracuja zony Greencardowcow? › Re: Gdzie pracuja zony Greencardowcow?
  • Data: 2002-08-05 09:06:27
    Temat: Re: Gdzie pracuja zony Greencardowcow?
    Od: "kerberos" <kerberos(USUN)@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam,
    >
    > Tylko moze ktos napisze jaka prace znalazla i czy jest z niej zadowolona
    ???
    > Z tego co wiem to nie jest tez rozowo jak sie slyszy w mediach i wogole.
    > Czesto bywa ze jedno z dwojaga ( maz albo zona ) maja dobra pracke a
    drugie
    > klepie pospolita bide i idzie za tyle ime dadza.

    Biede? Dlaczego? Takie uklady w malzenstwie, ze jak nie zarobi to nie
    dostanie na zycie? Wspolczucia.

    > Jezeli zapytasz sie 10 malzenstw jakie wyjechaly na zachod czy sa
    zadowolone
    > to odpowiedzi nie beda jednoznaczne ( z przewaga tych na ..... ).
    > Wiem to z wlasnego podworka poniewaz mam przyjaciela ktory jest obecnie z
    > zona na zachodzie i jakos zarabiajac 5 razy tyle niz w Polsce nie jest
    > zadowolony. Dodatkowo moja siostra siedziala na zachodzie ladnych pare
    late
    > i z jej wypowiedzi wynikalo ze osoby z poza granic kraju sa 2 sortem !!! i
    > nikt sie z nimi nie liczy - no chyba ze bedziesz tam 10 / 20 lat.

    Ja jestem zadowolony. W Polsce nie narzekalem na brak pieniedzy, tutaj takze
    nie narzekam.
    Z zona wyszlo jeszcze prosciej, wychowuje dziecko i ma dla niego teraz
    mnostwo czasu. Jest bardzo
    zadowolona, ludzie sa mili, pomagaja wniesc wozek, mowia powoli i powtarzaja
    to czego nie zrozumiala.
    Nie czuje sie 2 sortem, Ona takze nie. Moze to srodowisko, nie wiem.
    Rozumiem ze majac na uwadze
    wypowiedzi "Twojej siostry" i "przyjaciela" nie wyjechalbys za granice mimo
    "5 razy" wyzszej wyplaty, stabilnosci, bezpieczenstwa i innych walorow. Czy
    moze to tylko tlumaczenie wynikle ze zgoszknienia na skutek ciaglych
    negatywnych odpowiedzi kolejnych potencjalnych pracodawcow?