PracaGrupypl.praca.dyskusjeGdzie pracuja zony Greencardowcow? › Re: Gdzie pracuja zony Greencardowcow?
  • Data: 2002-08-05 09:58:03
    Temat: Re: Gdzie pracuja zony Greencardowcow?
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A jezeli juz beda pisac to niech jeszcze dodadza ( bo mnie to interesuje )
    > czym jezdza oraz w jakich mieszkaniach mieszkaja.
    >
    > Sadze ze odpowiedzi mogly bu zszokowac niejednego z czytajacych
    (oczywiscie
    > negatywnie) ale to juz kwestja osobista.

    Pojedź, popracuj w IT (bo mowa o Greencard) a potem narzekaj. Temat był tu
    wałkowany wiele razy (odsyłam do archiwum) i nikt tu nie pisał i kokosach i
    złotych klamkach, ale nikt tez tu nie pisał, że mu plują pod nogi itp. Po
    prostu jest czyściej, bezpieczniej, o niebo lepsze traktowanie pracowników
    niz u większości polskich pracodawców no i mimo wszystko ze 2 razy lepiej
    się żyje pod względem materialnym. Kiedyś ktoś pisał ile miesięcy musiał
    pracować na samochód w Polsce a ile w Niemczech. Do tego jak się okazuje
    ceny wynajmu mieszkań podobne do W-wy. Nie pracuje tam, ale bywam i nie
    widzę żeby było gorzej niż u nas.