PracaGrupypl.praca.dyskusjeGdzie pracuja zony Greencardowcow? › Re: Gdzie pracuja zony Greencardowcow?
    From: "Slavo" <slavo-s(nospam)@gmx.net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Gdzie pracuja zony Greencardowcow?
    Date: Mon, 5 Aug 2002 10:43:07 +0200
    Sender: s...@p...onet.pl@tide134.microsoft.com

    "Janet" <j...@v...gate.pl> wrote in message
    news:ailbve$nd1$1@news.tpi.pl...
    > Tylko moze ktos napisze jaka prace znalazla i czy jest z niej zadowolona
    ???
    > Z tego co wiem to nie jest tez rozowo jak sie slyszy w mediach i wogole.
    > Czesto bywa ze jedno z dwojaga ( maz albo zona ) maja dobra pracke a
    drugie
    > klepie pospolita bide i idzie za tyle ime dadza.
    >
    > Ja rozwazalem opcje zona w Polsce a ja na kontrakcie ale nie dluzszym niz
    2
    > lata i zjazd do Polski (przyjazdy co 2 tygodnie do Polski - ale jakos nikt
    > nie byl w stanie tego spelnic).

    nie rozumiem, znaczy kto miał ten warunek spełnić??? nie mogłeś na dwa lata
    jechać i przyjeżdżać co 2 tygodnie???

    > Jezeli zapytasz sie 10 malzenstw jakie wyjechaly na zachod czy sa
    zadowolone
    > to odpowiedzi nie beda jednoznaczne ( z przewaga tych na ..... ).

    pewnie tak, ale lepiej zapytaj gdzie im lepiej a nie czy są zadowolone, bo i
    jedna i druga lokalizacja ma swoje plusy i minusy

    > Wiem to z wlasnego podworka poniewaz mam przyjaciela ktory jest obecnie z
    > zona na zachodzie i jakos zarabiajac 5 razy tyle niz w Polsce nie jest
    > zadowolony.

    ja też siedzę na tzw zachodzie zarabiając 7 razy więcej i też nie jestem
    zadowolony (na 100%) bo bym chciał dostawać dobrą kasę , rozwijać się
    zawodowo i uczyć języka (oj powoli to idzie ;-))) tak jak tutaj mogę, ale w
    PL nie miałem możliwości bo się zwyczajnie nie da! pewnie jednak za parę lat
    wrócę do PL (jak się już tego języka wyuczę) i za taką kasę jak tutaj (co
    nie byłoby możliwe bez uprzedniego wyjazdu) !

    > Dodatkowo moja siostra siedziala na zachodzie ladnych pare late
    > i z jej wypowiedzi wynikalo ze osoby z poza granic kraju sa 2 sortem !!! i

    hmmm... 2 sort??? to chyba zależy od środowiska i tego co się robi....

    > nikt sie z nimi nie liczy - no chyba ze bedziesz tam 10 / 20 lat.
    > Polecam niektore wstawki z filmu PIENIADZE TO NIE WSZYSTKO !!!

    film znam - które masz na myśli?

    --
    pozdrówka, Slavo

    p.s. przypomniało mi się jedno hasło z tego filmu "piniondze to nie
    wszystko ale wszystko bez piniendzy to ch..." - starałem się tu zachować
    orginalną pisownie