PracaGrupypl.praca.dyskusjeGdzie pracuja zony Greencardowcow? › Re: Gdzie pracuja zony Greencardowcow?
  • Data: 2002-08-05 08:11:35
    Temat: Re: Gdzie pracuja zony Greencardowcow?
    Od: "Janet" <j...@v...gate.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "GAP" <g...@p...onet.pl> wrote in message
    news:ailab7$dnm$1@news.onet.pl...

    > "kerberos" <k...@p...fm> schrieb im Newsbeitrag
    >

    > Spokojnie duużo mniej niż rok - moja zaczęła pracę po 8 miesiącach.
    > GAP

    Witam,

    Tylko moze ktos napisze jaka prace znalazla i czy jest z niej zadowolona ???
    Z tego co wiem to nie jest tez rozowo jak sie slyszy w mediach i wogole.
    Czesto bywa ze jedno z dwojaga ( maz albo zona ) maja dobra pracke a drugie
    klepie pospolita bide i idzie za tyle ime dadza.

    Ja rozwazalem opcje zona w Polsce a ja na kontrakcie ale nie dluzszym niz 2
    lata i zjazd do Polski (przyjazdy co 2 tygodnie do Polski - ale jakos nikt
    nie byl w stanie tego spelnic).

    Jezeli zapytasz sie 10 malzenstw jakie wyjechaly na zachod czy sa zadowolone
    to odpowiedzi nie beda jednoznaczne ( z przewaga tych na ..... ).
    Wiem to z wlasnego podworka poniewaz mam przyjaciela ktory jest obecnie z
    zona na zachodzie i jakos zarabiajac 5 razy tyle niz w Polsce nie jest
    zadowolony. Dodatkowo moja siostra siedziala na zachodzie ladnych pare late
    i z jej wypowiedzi wynikalo ze osoby z poza granic kraju sa 2 sortem !!! i
    nikt sie z nimi nie liczy - no chyba ze bedziesz tam 10 / 20 lat.

    Polecam niektore wstawki z filmu PIENIADZE TO NIE WSZYSTKO !!!

    CU Janet,

    ps.: zycze powodzenia w znalezaniu pracy zycia