PracaGrupypl.praca.dyskusjeGdzie jeszcze zapukac? › Re: Gdzie jeszcze zapukac?
  • Data: 2003-05-18 14:18:29
    Temat: Re: Gdzie jeszcze zapukac?
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marta Biniszewska" <x...@i...pw.edu.pl>
    napisał w wiadomości news:ba7cvr$4g9$1@julia.coi.pw.edu.pl...
> [...]
    OK?

    > nie żartuję.Sam jestem nauczycielem i pracuję w takiej szkole, w której
    > pseudonauczycieli nie ma.Przykre,że masz takie doświadczenia.

    Chyba sie nie zrozumielismy. W/g mnie wcale nie jest tak latwo teraz zostac
    nauczycielem (tzn. nie tyle skonczyc studia, ile znalezc po nich stabilna
    prace w szkole). Poslem mozna byc nawet bez studiow (prezydentem tez ;-),
    nauczyciel bez ukonczonych studiow pedagogicznych leci z roboty - jak nie
    teraz, to po wejsciu do UE. Moja zona skonczyla kiedys studium
    pedagogiczne - to wystarczalo. Teraz, po kilkunastu latach musi robic studia
    pedagogiczne (oczywiscie platne), bo pojecie "studium nauczycielskiego"
    zniklo i przestalo cokolwiek oznaczac.
    Mysle, ze jednak duzo latwiej jest zostac kopaczem rowow - to chyba jest w
    zasiegu kazdego...

    Pozdro,
    PiotrG