PracaGrupypl.praca.dyskusje › GW, czego to ludzie nie wymyślą

  • 1. Data: 2004-02-05 06:37:21
    Temat: GW, czego to ludzie nie wymyślą
    Od: "Janusz" <e...@p...onet.pl>

    Ogłoszenie z poniedziałkowej GW:

    "Kobietę - sprzedawcę, Świadka Jechowy. Warunek, wysokie podbicie stopy.
    ..."

    Czy ktoś może mi wytłumaczyć o co chodzi?

    Pozdrawiam
    Janusz

  • 2. Data: 2004-02-05 07:23:01
    Temat: Re: GW, czego to ludzie nie wymyślą
    Od: "TJ" <N...@p...onet.pl>

    > "Kobietę - sprzedawcę, Świadka Jechowy. Warunek, wysokie podbicie stopy.
    > ..."
    >
    > Czy ktoś może mi wytłumaczyć o co chodzi?

    moze chodzi o kogoś, kto ma psychiczne przygotowanie do namolnego 'wciskania
    kitu' (przepraszam Swiadków Jehowy, ale tak Was odbieram). A stopa.... no,
    że nie masz płaskostopia i możesz dużo przejść jednego dnia. ;) Tylko to mi
    sie nasuwa...

    ST

  • 3. Data: 2004-02-05 09:55:50
    Od: " leszek" <s...@W...gazeta.pl>

    TJ <N...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > że nie masz płaskostopia i możesz dużo przejść jednego dnia. ;) Tylko to mi

    ŚJ nie kradną i nie oszukują więc przy kasie to zaleta. Z drugiej strony
    jest to wada, gdy trzeba wcisnąć klientowi jakiś chłam i wmówic, że robi
    świetny interese. Chyba, że uwierzy, że w tym badziewiu wkroczy dostojnie do
    Królestwa Niebieskiego, gdzie jak wiadomo droga wąska i niewielu dotrze do
    celu.

  • 4. Data: 2004-02-05 11:43:03
    Od: "Jerzy Dusk" <vesper@bci[-].pl>

    " leszek" <s...@W...gazeta.pl> napisał(a) tak:

> [...]
    dostojnie do
    > Królestwa Niebieskiego, gdzie jak wiadomo droga wąska i niewielu dotrze

    jest to przykład tzw. 'dyskryminacji pozytywnej'

    Jerzy

  • 5. Data: 2004-02-08 13:41:29
    Od: "Zbigniew K" <z...@i...pl>

    Znam jednego. Taki sam człowiek jak inni. Oszukuje, pije i bije żonę. Nie
    należy ich idealizować.

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 6. Data: 2004-02-09 18:09:18
    Od: " leszek" <s...@W...gazeta.pl>

    Zbigniew K <z...@i...pl> napisał(a):

    > Znam jednego. Taki sam człowiek jak inni. Oszukuje, pije i bije żonę. Nie
    > należy ich idealizować.

    Cenna informacja, gdyż oznacza, że wśród 144 tysięcy przeznaczonych do nieba
    zwolni się jedno miejsce.