PracaGrupypl.praca.dyskusje[GW] W Stalowej Woli nie chcą pracować za półdarmo › Re: [GW] W Stalowej Woli nie chcą pracować za półdarmo
    From: <a...@n...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: [GW] W Stalowej Woli nie chcą pracować za półdarmo
    Date: Sat, 1 Jul 2006 18:29:52 +0200

    Mnie już nie dziwi, że ktoś próbuje znależć jeleni do roboty za pół darmo,
    ale że się jeszcze dziwi jak nie ma chętnych.
    To właśnie z powodu pracodawców, którzy proponują takie zarobki młodzi
    ludzie wolą stąd spieprzać. W Polsce wkrótce
    pozostaną sami "pracodawcy", ale bez pracowników. I nie pomoże tu
    zatrudnianie na czarno Ukraińców czy Rosjan,
    bo ci sobie nie dadzą w kaszę dmuchać i w ostateczności puszczą gością z
    dymem.