PracaGrupypl.praca.dyskusje › GENERAL ELECTRIC CAPITAL BANK - opinie

  • 1. Data: 2003-11-29 18:06:37
    Temat: GENERAL ELECTRIC CAPITAL BANK - opinie
    Od: "Piter" <p...@o...pl>

    Jesli ktos z Was mial z nim jakikolwiek kontakt (praca, praktyka) to chetnie
    wyslucham/przeczytam opinie.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-11-29 19:05:48
    Temat: Re: GENERAL ELECTRIC CAPITAL BANK - opinie
    Od: "Asia" <o...@g...pl>

    > Jesli ktos z Was mial z nim jakikolwiek kontakt (praca, praktyka) to
    chetnie
    > wyslucham/przeczytam opinie.
    > Pozdrawiam

    Witam,
    pracowalam tam kiedys.
    Rok, dwa starczy. Dla mnie to jeden wyscig szczurow, podobnie znajomi mowia.
    No i zalezy do jakiego dzialu sie starasz, w IT chyba jest ok.
    Do Centrali Ciebie zapraszaja, czy do jakiegos regionalnego biura?
    Pozdrawiam.
    - Asia.

  • 3. Data: 2003-11-29 19:37:16
    Od: "Piter" <p...@o...pl>

    Tak, chodzi o Centrale ale nie IT.
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2003-12-01 09:48:28
    Od: "JC" <j...@d...net>

    "Asia" <o...@g...pl> wrote in message
> [...]
    mowia.
    > No i zalezy do jakiego dzialu sie starasz, w IT chyba jest ok.

    Tez pracowalem u nich 2 lata w IT, wprawdzie nie w Polsce, ale organizacje i
    metody maja te same na calym swiecie. Raczej odradzam, ja pracowalem akurat
    za dobra kase, ale w Polsce pewnie takiej nie placa, a atmosfera ze szkoda
    mówic. Pranie mózgu o kazdej porze dnia i nocy, rzeczywiscie firma dobra dla
    mlodych szczurów na 2 lata za male pieniadze, potem przyjmuja nastepnych a
    tym wypalonym dziekuja.

    JC