PracaGrupypl.praca.dyskusjeFreelancing - jakie doświadczenia? › Re: Freelancing - jakie doświadczenia?
    From: "Jackare" <jacek[kropka]leszczuk@interia_usun_to.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Freelancing - jakie doświadczenia?
    Date: Tue, 30 Oct 2007 07:14:53 +0100

    > W ostateczności, choćby na początku można uzyć kompilatora darmowego, ale
    > czy ktoś kto prowadzi taką działalność musi się liczyć z tym, że mam mieć
    > wszystkie programu legalne?

    To myslenie prowadzące do nikąd. Najbardziej elementarna zasada biznesu jest
    taka że jak się chce zarabiac to trzeba inwestować.
    4-9 tys zł z delphi to inwestycja która może zrócic się po miesiącu lub
    dwóch. Jeżeli cię na to nie stać -daj sobie spokój.
    Zleceniodawców nie iteresuje czy pracujesz na legalnym sofcie. Między innymi
    właśnie po to kupują outsourcing aby nie inwestować w coś co nie jest ich
    biznesem.
    Organizacja tego to Twój problem, ale pamiętaj konkurencja nie śpi i może ci
    radośnie nasłać BSA z policją.
    Zawsze możesz zapłacić za kompilację kodu komus kto ma legalny kompilator.
    --
    Jackare