PracaGrupypl.praca.dyskusjeFormaty nadsylanych CV - statystyka › Re: Formaty nadsylanych CV - statystyka
    From: T...@s...co.uk
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Formaty nadsylanych CV - statystyka
    Date: Fri, 16 Jul 2004 18:23:11 +0200
    Sender: T...@p...onet.pl@cmb97.neoplus.adsl.tpnet.pl

    In article <cd8s4f$24h$1@nemesis.news.tpi.pl>,
    Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net> wrote:

    > No, chyba jednak się mylisz :-). Adobe Acrobat Reader jest darmowy
    > closed source, dostępny na Windows, na Linuxa (ale niestety dość
    > dziadowski, to znaczy wyświetla OK, ale ergonomia jest średniawa), na
    > 99.99% na Mac (ten 0.01% to dlatego, że nie widziałem na własne oczy)

    No, mozesz opuscic ten 0,01%. Na maca tez, od samego poczatku, bo i od
    poczatku Adobe scisle z Applem wspolpracuje.

    > Co do tworzenia :
    >

    > 2. Jest przynajmniej kilka rozwiązań typu "wirtualna drukarka" : PDF995,
    > pdfFactory i pewnie jeszcze trochę, byłą już kiedyś na ten temat
    > dyskusja na forum. Jakoś tego jest różniasta.

    Na macach w systemach klasycznych trzeba bylo uzywac czegos podobnego.
    Lub oczywiscie platny Adobe Acrobat (pelny), albo opensoursowy
    odpowiednik - Ghostscript

    W systemach X, czyli juz czwarty rok, pdf jest natywnym formatem. Opcje
    save as pdf ma kazdy program - system daje takie mozliwosci...

    TA