PracaGrupypl.praca.dyskusjeFormaty nadsylanych CV - statystyka › Re: Formaty nadsylanych CV - statystyka
  • Data: 2004-07-18 13:41:53
    Temat: Re: Formaty nadsylanych CV - statystyka
    Od: "Luke [Wroc]" <s...@u...skrzynka.net> szukaj wiadomości tego autora

    Moje cv i list motywacyjny wysylalem w pdf-ie, stwierdzilem ze jesli firma
    nie potrafi ich odczytac to nie warto starac sie o prace u nich. Pozatym
    jest to IMHO jedyny tak naprawde format gwarantujacy ze to co my ogladamy u
    siebie bedzie tak samo wygladalo u pracodawcy. Na innych formatach mozna sie
    latwo przejechac, wiele osob intensywnie upieksza swoje dokumenty a na
    koniec okazuje sie ze np. pracodawca ma inna wersje worda.

    Dostalem wiele odpowiedzi co swiadczy o tym, ze jednak format ten jest
    akceptowany przez pracodawcow a i prace udalo mi sie znalezc.

    Pozdr.
    Lukasz