PracaGrupypl.praca.dyskusjeFormaty nadsylanych CV - statystyka › Re: Formaty nadsylanych CV - statystyka
  • Data: 2004-07-22 14:21:20
    Temat: Re: Formaty nadsylanych CV - statystyka
    Od: ravw <r...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    T...@s...co.uk wrote:

    > No, mozesz opuscic ten 0,01%. Na maca tez, od samego poczatku, bo i od
    > poczatku Adobe scisle z Applem wspolpracuje.

    > Na macach w systemach klasycznych trzeba bylo uzywac czegos podobnego.
    > Lub oczywiscie platny Adobe Acrobat (pelny), albo opensoursowy
    > odpowiednik - Ghostscript
    >
    > W systemach X, czyli juz czwarty rok, pdf jest natywnym formatem. Opcje
    > save as pdf ma kazdy program - system daje takie mozliwosci...
    >
    > TA

    to ja mam pytanie skoro uwazaja pracodawcy ze skoro cv przyszlo do nich
    w pdf-ie tzn jest z pirackiego oprogramowania to znaczy ze w czym mam to
    napisac - dla ulatwienia odpowiedzi powiem tylko tyle ze pliki typu
    .doc, .rtf, itp itd pochodza rowniez z programow za ktore nalezy slono
    placic (czy to nie przypadkiem naciaganie koniunktury Billa Gates'a?) to
    moze napisze w openoffice zapisze w pliku ktory jest jego wlasnoscia i
    recze ze nikt w firmie nawet IT tego nie odczyta bo nawet nie bedzie
    wiedzial o istnieniu takich darmowych zaznaczam darmowych programach
    typu office.
    Denerwuja mnie takie wypowiedzi pracodawcow co nie maja zielonego
    pojecia o czym mowia - zastanowcie sie ludzie poczytajcie a potem
    wymagajcie!!!
    Pozdrawiam niestety bezrobotny informatyk :(