PracaGrupypl.praca.dyskusje › Format CV via mail

  • 1. Data: 2004-04-15 21:29:07
    Temat: Format CV via mail
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    Mam pytanie dotyczace wymaganego przez pracodawce formatu CV.
    Otoz jest potrzeba przerobienia CV zapisanego w .DOC na .PDF pod
    Acrobata a ja kompletnie nie wiem jak to przekonwertowac.
    Niewykluczone ze to bardzo proste ale moje IT know-how jeszcze
    nie osiagnelo tego etapu wtajemniczenia :)

    Prosze o solucje
    VomitroN

  • 2. Data: 2004-04-15 22:12:11
    Temat: Re: Format CV via mail
    Od: MariuszR <m...@n...post.pl>

    > Otoz jest potrzeba przerobienia CV zapisanego w .DOC na .PDF

    Open Offce od wersji 1.1 ma możliwość zapisu jako pdf.
    To najprościej i najtaniej.
    http://www.ux.pl/openoffice/?page=download

    A tak swoją drogą to miło słyszeć że są pracodawcy którzy wymagają CV w
    jakimś normalnym formacie:)

    --
    | Mariusz Rzepkowski e-mail: m...@u...post.pl |
    | GG: 966498 ICQ: 134628796 www.mariuszr.prv.pl |

  • 3. Data: 2004-04-16 02:23:56
    Od: Jerzy Dusk <"vesperUSUŃMAJUSKUŁY"@bci.pl>

    VomitroN wrote:

> [...]
    > Niewykluczone ze to bardzo proste ale moje IT know-how jeszcze
    > nie osiagnelo tego etapu wtajemniczenia :)

    znajdź w sieci pdfmaker - prosty programik, który instaluje się jako
    drukarka, z worda drukujesz na nią i wychodzi pdf.
    może znajdziesz go na www.chip.pl, już nie pamiętam. Bo open office
    instalować po to by zrobic pdf to może zbyt wiele zachodu

    Jerzy

  • 4. Data: 2004-04-16 07:57:23
    Od: "KrzysztofM" <k...@w...dvdinfo.prv.pl>

    Użytkownik "VomitroN" <v...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Niewykluczone ze to bardzo proste ale moje IT know-how jeszcze
    > nie osiagnelo tego etapu wtajemniczenia :)

    a jeśli używasz Worda, to polecam JawsPDFCreator - instaluje się jako
    sterownik drukarki, więc nie ma problemu z poźniejszym wyglądem tekstu i
    grafiki.

    pozdr
    Krzysiek

  • 5. Data: 2004-04-16 09:41:07
    Od: "Jerzy Dusk" <j...@j...pl>

    >a jeśli używasz Worda, to polecam JawsPDFCreator - instaluje się jako
    >sterownik drukarki, więc nie ma problemu z poźniejszym wyglądem tekstu i
> [...]

    A właśnie mnie o ten programik chodziło, a nie PDF maker.

    Jerzy
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 6. Data: 2004-04-16 11:32:01
    Od: MariuszR <m...@n...post.pl>

    > A właśnie mnie o ten programik chodziło, a nie PDF maker.

    Tylko że JawsPDF Creator jest produktem płatnym, z darmowych jest jeszcze
    pdf995 (http://www.pdf995.com/) i PDF Creator
    (http://sector7g.wurzel6.de/pdfcreator/index_en.htm)

  • 7. Data: 2004-04-16 15:43:09
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net>

    MariuszR wrote:

    > Tylko że JawsPDF Creator jest produktem płatnym, z darmowych jest jeszcze
    > pdf995 (http://www.pdf995.com/) i PDF Creator
    > (http://sector7g.wurzel6.de/pdfcreator/index_en.htm)

    Ja polecam pdf995. Potrafi czasem nawalić kupę, ale w 99% przypadków
    jest OK. Oczywiście to samo CV napisane w LaTeXu (ja tak piszę) jest
    znacznie lżejsze, ale jak ktoś nie chce się wikłać w naukę LaTeXa, to
    jest w sam raz.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Hosowicz

  • 8. Data: 2004-04-16 15:54:48
    Od: "andrzej" <b...@o...pl>

    Ja proponuje darmową wersję http://www.pdffactory.com/
    Na końcu każdej strony daje wprawdzie info o programie, ale dla mnie dużą
    zaleta jest możliwośc zrobienia jednego pdf z wielu różnych, samodzielnie
    istniejących dokumentów.

    andrzej

  • 9. Data: 2004-04-16 16:36:23
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "andrzej" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zaleta jest możliwośc zrobienia jednego pdf z wielu różnych, samodzielnie

    Swiettny program
    Z tego samego dokumentu pdf995 zrobil mi plik 400 kb a pdffactory 40 kb
    (mniej niz przetearzany doc) W dodatku spod pdf995 wyglada jak dosyc kiepski
    skan dokumentu worda.
    Oczywiscie przyczyna moglo byc nieprawidlowe ustawienie pdf995, ale skoro
    oba uzywalem tak, jak sie zainstalowaly bez kombinowania w opcjach, to chyba
    porownanie moge uznac za istotne.

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

    > andrzej

    ---

  • 10. Data: 2004-04-18 11:52:10
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

    VomitroN napisał(a):

> [...]
    > Niewykluczone ze to bardzo proste ale moje IT know-how jeszcze
    > nie osiagnelo tego etapu wtajemniczenia :)

    najlepiej zrobic to w OpenOffice (eksportuj jako PDF). konwersja jest
    bardzo dobra, nawet kiedys z tego drukowalem pewne dokumenty w
    drukarni.

    poza tym jesli chcesz np. z worda to polecam PDFcreator (dajesz drukuj
    i wybierasz z drukarek PDF). rownie dobry eksport do PDFa.
    nie polecam PDF995 ktory zle konwertuje, czasami gubi polskie znaki
    etc.

    zwolennik CV w pdf ;-)

    --
    =< Normanos >=< mailto: normanos(małpa)wp(kropka)pl >=---
    "...Nie potrzebuje noża, nie mam żadnych celów zbrojnych,