PracaGrupypl.praca.dyskusje › Firmy ktore wysylaja odpowiedzi w procesie rekrutacji. Wyroznienie dla BCC i Centertel.

  • 11. Data: 2003-10-14 12:03:51
    Temat: Re: Firmy ktore wysylaja odpowiedzi w procesie rekrutacji. Wyroznienie dla BCC i Centertel.
    Od: "Jakub Zysnarski" <j...@n...pl>

    Moje typy na + :
    - KAMSOFT Katowice - reakcja od 2tyg. do 2 dni ! W poniedziałek jadę do
    nich na rozmowę!!!
    - COMARCH Kraków - okolo miesiąca
    - Fortis Bank Kraków - 2tyg.

  • 12. Data: 2003-10-14 12:15:47
    Od: ".:!DizzyD!:." <d...@n...poczta.onet.pl>

    > Mysle ze powinnismy (bezrobotni) promować takie firmy.

    Promować??? I może jeszcze mam odsyłać podziękowania za odpowiedź - negatywn
    ą oczywiście??? Paranoja!!! Przy obecnym bezrobociu chyba niektórzy zaczynaj
    ą się cieszyć tylko z negatywnych odpowiedzi i wysławiają pod niebiosa tych,
    którzy "chociaż" odpowiedzieli... Dajcie spokój - takich sytuacji nie powinn
    o być, ludzie powinni mieć pracę z której będą mogli utrzymać rodziny, a nie
    negatywną odpowiedzią na kawałku kartki, którą nawet w piecu nie będą mogli
    napalić...

    > Jeśli ktoś jeszcze zna firmy które odpowiadają w procesie rekrutacji, to
    > bardzo proszę pochwalcie się nimi.

    Znam taką firmę: Volkswagen Poznań. Odpowiedzieli po 3 miesiącach, po kolejn
    ych 6ściu zatrudnili mnie przez pośrednika pracy, dzięki czemu firma oszczęd
    za, a naprawdę duża liczba osób zatrudniona przez pośrednika jest robiona w
    bambuko. Mają płaconą stawkę godzinową, co w porównaniu z pracownikami zatru
    dnionymi na stałe daje misięczne wynagrodzenia w wysokości 50-80% procent no
    rmalnej wypłaty.
    I za co mam dziękować i czym się chwalić??? Pracuję jak inni a mam mniej pła
    cone! Nie nie - żadnych takich...

    Idea za to nie odpowiada, a z tego co wiem Idea to Centertel, więc nie wiem
    skąd te pochwały...

    Pozdrawiam bezradnych bezrobotnych i oszukiwanych pracujących

    diz

  • 13. Data: 2003-10-14 20:26:02
    Od: Artur Żmudzki <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "KCH" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > A ja bym BARDZO nie chciał wyróżnić 2a. www.idea.pl
    > Cóż, złożyłem tam ofertę o praktykę, odpowiedź dostałem jak już
    znalazłem
    > gdzie indziej a trwało to ponad 2 miesiące (w porywach do 3).
    Odpowiedź
    > oczywiście negatywna...

    I jak mam małe piętno dla Idei. Miałem tam dwie rozmowy
    (dwa etapy). Po drugim, dwaj panowie, zarzekali się,
    że dadzą znać niezaleznie od wyniku rekrutacji.

    Czekam nadal na odpowiedź ;-)

    pozdrawiam
    Art
    (admin do wzięcia od zaraz - Wrocław, Katowice, Warszawa)

  • 14. Data: 2003-10-14 21:11:11
    Od: "Tomala" <w...@g...pl>

    troche masz racje
    jak zwykle prawda siedzi po srodku
    wysylam i chciaz chcialbym wiedziec czy doszlo
    przynajmniej to
    a odpowiedz negatywna to chciaz jakis nieznaczacy gest ktory pozwala dalej
    wierzyc w siebie i swoje umiejetnosci
    chociaz wiem ze przejrzeli moja oferte - no ale znalezli lepsza osobe
    takie czasy...
    i juz czlowiek nie czeka, nie liczy na nic i ze spokojem ducha szuka dalej
    za to podziekowania
    czy lubisz jak zadajesz pytanie i ktos ignoruje cie jakby nie uslyszal??
    to jest podobnie
    nawet jak sie odmawia to przynajmniej sie to mowi....
    moze ze sie myle
    bez wzgledu na poglady pozdrawiam...

  • 15. Data: 2003-10-14 23:08:08
    Od: ".:!DizzyD!:." <d...@n...poczta.onet.pl>

    > czy lubisz jak zadajesz pytanie i ktos ignoruje cie jakby nie uslyszal??
    > to jest podobnie
    > nawet jak sie odmawia to przynajmniej sie to mowi....

    OK - powinni odpowiadać, ale nie uważam tego za coś niezwykłego - tak po
    prostu powinno być, a nie wysyłasz dane ze zdjęciem i nie wiesz później co
    się z tym dzieje - czy chociaż zajrzeli do koperty, czy od razu to
    zniszczyli; tak więc jestem przeciwny jakimś wielkim pochwałą dla firm
    odpowiadających na oferty. Uważam to za ich obowiązek i normę, którą wszyscy
    powinni przestrzegać.

    Pozdrawiam
    diz

  • 16. Data: 2003-10-14 23:24:05
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Tomala napisał:

    > kaufland
    > nobiles

    Ministerstwo Zdrowia ;)

    Flyer
    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)

  • 17. Data: 2003-10-15 07:10:55
    Od: "KrzysztofM" <k...@n...dvdinfo.prv.pl>

    TPSA w Krakowie - odpowiedzieli miło i zarejestrowali w bazie (odpowiedź
    zwykłym listem nie emailem)
    Hydroaluminium - kurtuazyjna odpowiedź

    pozdr
    Krzysiek

  • 18. Data: 2003-10-15 07:35:27
    Od: "Tomala" <w...@g...pl>

    calkowicie sie zgadzam z Twoim zdaniem
    Mi sie nie wydaje, azeby chodzilo o jakies wielkie chwalenie.
    traktuje to jako spisik firm ktore postepuja tak jak sie powinno

    ostatnio dostalem wlasnie z kauflandu odpowiedz.
    zdaje sobie sprawe, ze to jest jeden wzor, ktory oni drukuja tylko
    podstawiajac nazwisko
    ale byly tam podziekowania, ze zachowaja cv i moze kiedys wykorzystaja i
    kilka slow otuchy
    przez chwile mi sie lepiej zrobilo, wiedzac ze doszlo i ze nie jestem tylko
    popychadlem dla ktorego nikt nie ma szacunku

    cieple pozdrowienia dla wsyztskich grupowiczow w te zimne deszczowe dni

  • 19. Data: 2003-10-15 16:46:40
    Od: "Misiek" <g...@s...nl>

    "Tomala" <w...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > to jest podobnie
    > nawet jak sie odmawia to przynajmniej sie to mowi....

    Niby racja, no ale, co bys powiedzial na cos takiego:

    'po dokladnym przeczytaniu LM i CV zadecydowalismy...' oczywiscie odmownie,
    ale ja tam zadnego LM nie wyslalem, tylko gole CV ;-)

    Misiek