PracaGrupypl.praca.dyskusjeFirmy ktore wysylaja odpowiedzi w procesie rekrutacji. Wyroznienie dla BCC i Centertel. › Re: Firmy ktore wysylaja odpowiedzi w procesie rekrutacji. Wyroznienie dla BCC i Centertel.
    From: ".:!DizzyD!:." <d...@n...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Firmy ktore wysylaja odpowiedzi w procesie rekrutacji. Wyroznienie dla
    BCC i Centertel.
    Date: Tue, 14 Oct 2003 14:15:47 +0200
    Sender: d...@p...onet.pl@debina.ctnet.pl

    > Mysle ze powinnismy (bezrobotni) promować takie firmy.

    Promować??? I może jeszcze mam odsyłać podziękowania za odpowiedź - negatywn
    ą oczywiście??? Paranoja!!! Przy obecnym bezrobociu chyba niektórzy zaczynaj
    ą się cieszyć tylko z negatywnych odpowiedzi i wysławiają pod niebiosa tych,
    którzy "chociaż" odpowiedzieli... Dajcie spokój - takich sytuacji nie powinn
    o być, ludzie powinni mieć pracę z której będą mogli utrzymać rodziny, a nie
    negatywną odpowiedzią na kawałku kartki, którą nawet w piecu nie będą mogli
    napalić...

    > Jeśli ktoś jeszcze zna firmy które odpowiadają w procesie rekrutacji, to
    > bardzo proszę pochwalcie się nimi.

    Znam taką firmę: Volkswagen Poznań. Odpowiedzieli po 3 miesiącach, po kolejn
    ych 6ściu zatrudnili mnie przez pośrednika pracy, dzięki czemu firma oszczęd
    za, a naprawdę duża liczba osób zatrudniona przez pośrednika jest robiona w
    bambuko. Mają płaconą stawkę godzinową, co w porównaniu z pracownikami zatru
    dnionymi na stałe daje misięczne wynagrodzenia w wysokości 50-80% procent no
    rmalnej wypłaty.
    I za co mam dziękować i czym się chwalić??? Pracuję jak inni a mam mniej pła
    cone! Nie nie - żadnych takich...

    Idea za to nie odpowiada, a z tego co wiem Idea to Centertel, więc nie wiem
    skąd te pochwały...

    Pozdrawiam bezradnych bezrobotnych i oszukiwanych pracujących

    diz