PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca na "kieszonkowe" dla ucznia :)...

  • 1. Data: 2003-10-13 20:12:52
    Temat: Praca na "kieszonkowe" dla ucznia :)...
    Od: "Konop" <k...@g...pl>

    Witam!!

    Mam 18 lat, jestem uczniem klasy maturalnej jednego z Gliwickich liceów.
    Chciałbym zarobić parę groszy i zastanawiałem się - jaką pracę mógłym
    podjąć. Słyszałem o roznoszeniu ulotek na przykład, ale wiem, że ludzi w
    moim wieku zatrudnia się do różnych zadań, o jakich nawet nie mam pojęcia.
    Nie chcę pracy etatowje ;P... . Szukam czegoś, co pozwoli mi zarobić
    kilkadziesiąt złoty raz na jakiś czas.... i żeby praca była albo jednorazowa
    (np. rozniesienie ulotek) albo cotygodniowa - w weekendy. Jakiego typu
    "stanowiska" spełniają te kryteria?? I jak sobie taką fuchę załatwić
    (zazwyczaj w ogłoszeniach o pracę takich nie ma ;P)... . Konkretne oferty
    mile widziane, ale bardziej zależy mi tylko nad pomysłem, gdzie i do czego
    potrzebują takich ludzi, jak ja :)....

    Pozdrawiam
    Konop

  • 2. Data: 2003-10-14 06:17:19
    Temat: Odp: Praca na "kieszonkowe" dla ucznia :)...
    Od: "michał t" <l...@p...pl>

    Użytkownik Konop gdzie i do czego
    > potrzebują takich ludzi, jak ja :)....

    Może wieczorem do pubu, może na weekendowe promocje do marketu, o ulotki
    musiałbyś pytać każdego kto oferuje pracę tego typu.
    Naucz się czegoś pożytecznego to może czasem wpadną Ci jakieś zlecenia jak
    się zareklamujesz.

    pozdro

  • 3. Data: 2003-10-14 11:07:02
    Od: "Tomala" <w...@g...pl>

    slyszalem o lisingu pracowniczym
    musialbys takiej firmy poszukac
    ona wynajmuje pracownikow do hipermarketow jak maja duze obroty, aby pomoc
    im wystawiac w nocy towar na polki
    jakbys sie zalapal to dzwonili by do ciebie i pytali czy dzisiaj chcesz
    przyjsc bo jest robota
    moglbys bez problemu odmowic lub przyjsc jednorazowo
    chyba o cos takiego Ci chodzi
    niestety nie mam namiarow na zadna taka firme
    pozdrawiam

  • 4. Data: 2003-10-14 15:18:39
    Temat: Re: Praca na "kieszonkowe" dla ucznia :)...
    Od: "Konop" <k...@g...pl>

    > Naucz się czegoś pożytecznego to może czasem wpadną Ci jakieś zlecenia jak
    > się zareklamujesz.

    Hmm...a co masz na myśli mówiąc "coś pożytecznego"?? :)....

    Pozdrawiam
    Konop

  • 5. Data: 2003-10-14 15:20:14
    Od: "Konop" <k...@g...pl>

> [...]
    > moglbys bez problemu odmowic lub przyjsc jednorazowo
    > chyba o cos takiego Ci chodzi
    > niestety nie mam namiarow na zadna taka firme

    Oki... popytam się o to... ale nie wiem.. myślałem bardziej o pracy
    weekendowej niż nocnej... no ale nie bądźmy wybredni ;P..

    Pozdrawiam
    Konop