PracaGrupypl.praca.dyskusjeFirmy ktore wysylaja odpowiedzi w procesie rekrutacji. Wyroznienie dla BCC i Centertel. › Odp: Firmy ktore wysylaja odpowiedzi w procesie rekrutacji. Wyroznienie dla BCC i Centertel.
    From: "Tomala" <w...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Odp: Firmy ktore wysylaja odpowiedzi w procesie rekrutacji. Wyroznienie dla
    BCC i Centertel.
    Date: Tue, 14 Oct 2003 23:11:11 +0200

    troche masz racje
    jak zwykle prawda siedzi po srodku
    wysylam i chciaz chcialbym wiedziec czy doszlo
    przynajmniej to
    a odpowiedz negatywna to chciaz jakis nieznaczacy gest ktory pozwala dalej
    wierzyc w siebie i swoje umiejetnosci
    chociaz wiem ze przejrzeli moja oferte - no ale znalezli lepsza osobe
    takie czasy...
    i juz czlowiek nie czeka, nie liczy na nic i ze spokojem ducha szuka dalej
    za to podziekowania
    czy lubisz jak zadajesz pytanie i ktos ignoruje cie jakby nie uslyszal??
    to jest podobnie
    nawet jak sie odmawia to przynajmniej sie to mowi....
    moze ze sie myle
    bez wzgledu na poglady pozdrawiam...