PracaGrupypl.praca.dyskusje › Fatalny PR IV RP

  • 11. Data: 2006-09-29 11:12:41
    Temat: Re: Fatalny PR IV RP
    Od: Irving Washington <m...@d...doPLer>

    futszaK napisał(a):

    > Lepper nic mądrzejszego zrobić nie mógł. co jak co ale stanowisko
    > ministra rolnictwa nie jest dla niego, on lepiej sprawdza się w roli
    > krzykacza nie zaś osoby która merytorycznie coś robi
    Ależ ja go wcale nie bronię. Ot, rozkoszuję się nektarem bełkotu naszych
    double-milusińskich. :)

    pozdrawiam
    Maciek

  • 12. Data: 2006-09-29 11:22:22
    Od: "glosnetu" <g...@p...onet.pl>

    Inf napisał(a):

    > człowieku ! czy wiesz o czym Ty piszesz ?
    > to co Ty proponujesz brzmi mniej więcej tak:
    > "chcę być skuteczniej i bardziej profesjonalnie oszukiwany, tak aby mi się
    > wydawało, że słońce świeci a świat jest piękny"

    człowieku ! czy wiesz o czym Ty piszesz ?
    to co Ty proponujesz brzmi mniej więcej tak:
    "chcę być fatalniej i przasniej oszukiwany, tak aby mi się
    wydawało, że słońce nie świeci a świat jest koszmarny"

    > ja już wolę PiS, który jest mniej więcej taki jak Polacy, niedoskonały, z
    > wadami ale pracujący dla dobra Polski, bo co mnie obchodzi dobro pani Beger
    > czy innego Leppera,
    > demokracja sprawiła, że pani Beger w 460 części rządzi Polską i to jest
    > dramat,

    ja już wolę PO (*), która jest mniej więcej taka jak Polacy,
    niedoskonała, z
    wadami ale pracująca dla dobra Polski, bo co mnie obchodzi dobro pana
    Gosiewskiego
    czy innego Kaczynskiego,
    demokracja sprawiła, że pan Gosiewski w 460 części rządzi Polską
    i to jest
    dramat,

    * opcjonalnie wstawic SLD/LPR/Samoobrone

    --

    pozdrawiam,

    glos

  • 13. Data: 2006-09-29 11:29:03
    Od: "glosnetu" <g...@p...onet.pl>

    Inf napisał(a):
> [...]
    > czy innego Leppera,
    > demokracja sprawiła, że pani Beger w 460 części rządzi Polską i to jest

    na marginesie - klase politykow poznaje sie po zachowaniu w klopotach.

    SLD pokazywala pod koniec swoich rzadow jak gleboko ma w d... swoich
    wyborcow, spadajac w sondazach najnizej w historii po 1989 i odmawiajac
    "oszczedzenia wstydu".

    PiS z kolei, sadzac, ze ma monopol na racje, przyswoil sobie stare
    dobre wzory PZPR, stosujac propagande sukcesu i stara dobra maksyme
    Gomulki z 1945 - "Raz zdobytej wladzy nie oddamy nigdy". Pokazuje to,
    jak niewiele w gruncie rzeczy dzieli skrajnosci.

    Paradoksalnie, Samoobrona z Lepperem na czele wyrasta na tle w/w na
    powazna, przewidywalna sile polityczna. Ironia historii.

    --

    glos

  • 14. Data: 2006-09-29 12:28:44
    Od: "Grzegorz Skoczylas" <g...@t...pl>

    Użytkownik "glosnetu" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    s.com...
    > ja już wolę PO (*), która jest mniej więcej taka jak Polacy,
    > niedoskonała, z
    > wadami ale pracująca dla dobra Polski [...]
    >
    > * opcjonalnie wstawic SLD/LPR/Samoobrone

    Obejrzyj sobie film pod tytułem "Nocna zmiana" i pozbędziesz się
    jakichkolwiek złudzeń co do PO/SLD/PSL.

    --
    Grzegorz Skoczylas

  • 15. Data: 2006-09-29 12:44:19
    Od: "glosnetu" <g...@p...onet.pl>

    Grzegorz Skoczylas napisał(a):
    > Użytkownik "glosnetu" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    s.com...

    > Obejrzyj sobie film pod tytułem "Nocna zmiana" i pozbędziesz się
    > jakichkolwiek złudzeń co do PO/SLD/PSL.

    wlasnie ogladam na zywo film pt "Lapaj zlodzieja cz 2 - Semantyczne
    nieporozumienie" i nie mam jakichkolwiek zludzen co do PiS ("wladzy raz
    zdobytej nie oddamy nigdy").

    Skadinad, nie mam zadnych zludzen, ze wszyscy politycy roznia sie tylko
    etykietkami partii (czesto zreszta zmienianymi) i zajmuja sie wylacznie
    wlasnymi interesami, sprzedajac ciemnego ludkowi w zamian za mandat
    wyborczy wszystko co chce uslyszec.

    Ale to na marginesie i ntg.

    --

    glos

  • 16. Data: 2006-09-29 12:54:51
    Od: "Inf" <u...@v...pl>

> [...]
    >Gomulki z 1945 - "Raz zdobytej wladzy nie oddamy nigdy". Pokazuje to,
    >jak niewiele w gruncie rzeczy dzieli skrajnosci.

    takie porównania nie świadczą dobrze o Twojej wiedzy i całkowicie
    dyskwalifikują w poważnej dyskusji

  • 17. Data: 2006-09-29 13:25:48
    Od: "Inf" <u...@v...pl>

> [...]
    > obronić sowje 4 literki oraz kolesiów rządzący wysyłaja rano jakiś V
    > ligowych
    > graczy na konferencjuę prasową, szef do orędzia czyli przez 20 godzin robi
    > uniki - co powduje zamiast złagodzenia sytuacji i ucięcia spekulacji ich
    > wzrost, a czołowi frontierzy zamiast wyciągać wniski z historii Nixona czy
    > innych polityków przeszłości i umiejętnie się bronić, wyśpiewują piosenki
    > kolejnych układach, spiskach, służbach i innych kocomołach powodując
    > ośmieszanie się i przyspierzenie początku trendu spatkowego ich partii.

    a teraz masz to co i tak miało nastąpić
    http://wiadomosci.onet.pl/1410825,11,item.html

    Kaczyński wiedział co będzie i jak się zachowa PSL,
    po co mu PR ?
    teraz spuści ze smyczy Kurskiego, Ziobrę, Wassermana i będziemy mieli
    czarny PR Samoobrony,

    tylko Radek Sikorski jest pod ochroną i nie wolno go brudzić, Radek będzie
    miał swoje 5 minut w dalszej przyszłości

  • 18. Data: 2006-09-29 13:43:30
    Od: "glosnetu" <g...@p...onet.pl>

    Inf napisał(a):

    > takie porównania nie świadczą dobrze o Twojej wiedzy i całkowicie
    > dyskwalifikują w poważnej dyskusji

    Tak sie sklada, ze zylem swiadomie przed 1989 wiec mam calkiem niezle
    porownanie. Zapewne w odroznieniu.

    Ty natomast - jak chyba kazdy PiSowiec - najwyrazniej masz problemy z
    logika -> vide: Lepper w rzadzie to maz stanu, a w opozycji - to
    awanturnik. Weksle Leppera byly cacy, jak sluzyly do dyscyplinowania
    poslow Samoobrony do glosowania za wotum zaufania dla rzadu, a teraz
    zrobily sie nagle be. Czyzby wspolpraca z PiS nobilitowala?

    Masz tez najwyrazniej problem z dostrzezeniem mesjanistycznych zapedow
    PiSu - a czym konczy sie przekonanie o nieomyslnosci i przyznawanie
    sobie monopolu na wladze i racje - nie trzeba chyba przypominac. A moze
    trzeba? Najglosniej przeciez krzycza ci, ktorzy przed 1989 sikali w
    pieluchy.

    Na zakonczenie pare cytatow (Kaczynski J) z ostatnich 2 dni:

    - "W imię obrony najbardziej elementarnych interesów Polski musimy
    kontratakować. Nic gorszego, niż rządy zarysowującej się właśnie
    koalicji nie może Polski spotkać."
    - "Możemy podjąć taką decyzję, by władzy nie stracić",
    - "Polska idzie we właściwym kierunku i będziemy tego kierunku
    bronić"
    - "Rok 2006 to najlepszy rok ostatniego 17-lecia. Mamy powody do dumy"
    - "Te zmiany powinny umocnić nową, lepszą, nieporównanie lepszą
    jakość naszego życia publicznego, a poprzez to także życia
    gospodarczego"

    Ciekawe, czy w obronie tego "kazdego z nas osobna dobrobytu" i w
    "obronie granic, ktorych przekroczyc nie wolno" Kaczynski L ma ochote
    podjac decyzje jak niejaki Wojciech J w 1981.

    Ech, tak btw - to kolejna ironia historii - jeden z najgorszych wrogow
    Wojciecha J. zostal postawiony w podobnej sytuacji - na jego oczach
    sypie mu sie jego wizja swiata, a on ma w rece narzedzia zeby ten swoj
    wydumany swiat "uratowac". Sie powtarza?

    --

    glos

  • 19. Data: 2006-09-29 16:52:05
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Fri, 29 Sep 2006 00:34:48 +0200, Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>
    w <efhinb$bei$1@news.dialog.net.pl> napisał:

    > Jest bardzo ładnym przykładem, że same techniki PR są tylko opakowaniem,
    > które nie jest wiele warte, jeśli nie zawiera treści. Orędzie było

    No dla mnie i dla ciebie nie zawiera treści, bo potrafisz odwinąć gówno
    z papierka, w którym zostało podane.
    Przypuszczam, że spora część ciemnego ludu takich umiejętności nie ma.

    > słabo przekonujące, zmontowane w pośpiechu z kilku nakręconych wersji,
    > wygłoszone za szybko i za wysokim głosem, z wyczuwalnym zdenerwowaniem.
    > A jak padły słowa "będziemy tego kierunku bronić...", to od razu
    > skojarzył mi się Jaruzelski z jego "socjalizmu będziemy bronić jak
    > niepodległości".

    Albo "będzeimy walczyć o pokój, aż nie zostanie kamień na kamieniu".
    Mniejsza - natężenie socjotechniki było duże, poprawili się z rękami:
    albo wyglądały jak łapy chomika, albo jak łyżka kopary, to je zasłonili,
    IMO ładny przykład.

    > Szkoda, bo po niezłym expose sejmowym wygłoszonym bez kartki
    > z autentyczną pasją i zaangażowaniem sądziłem, że Kaczyńskiego
    > stać na więcej.

    Nieszczególnie, jest kilku gości, którzy robią
    PR/socjotechniki/propagandę, nie przypuszczam, aby którykolwiek z karłów
    (including Edgar) był w stanie samemu coś takiego wysmażyć.

    > T.

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 20. Data: 2006-10-01 04:52:20
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "glosnetu" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    .com...

    > Ciekawe, czy w obronie tego "kazdego z nas osobna dobrobytu" i w
    > "obronie granic, ktorych przekroczyc nie wolno" Kaczynski L ma ochote
    > podjac decyzje jak niejaki Wojciech J w 1981.

    Brawo. Co za wyobraźnia! Marnujesz sie na tej grupie.