PracaGrupypl.praca.dyskusjeFatalny PR IV RP › Re: Fatalny PR IV RP
    From: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Fatalny PR IV RP
    Date: Fri, 29 Sep 2006 16:52:05 +0000 (UTC)

    Dnia Fri, 29 Sep 2006 00:34:48 +0200, Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>
    w <efhinb$bei$1@news.dialog.net.pl> napisał:

    > Jest bardzo ładnym przykładem, że same techniki PR są tylko opakowaniem,
    > które nie jest wiele warte, jeśli nie zawiera treści. Orędzie było

    No dla mnie i dla ciebie nie zawiera treści, bo potrafisz odwinąć gówno
    z papierka, w którym zostało podane.
    Przypuszczam, że spora część ciemnego ludu takich umiejętności nie ma.

    > słabo przekonujące, zmontowane w pośpiechu z kilku nakręconych wersji,
    > wygłoszone za szybko i za wysokim głosem, z wyczuwalnym zdenerwowaniem.
    > A jak padły słowa "będziemy tego kierunku bronić...", to od razu
    > skojarzył mi się Jaruzelski z jego "socjalizmu będziemy bronić jak
    > niepodległości".

    Albo "będzeimy walczyć o pokój, aż nie zostanie kamień na kamieniu".
    Mniejsza - natężenie socjotechniki było duże, poprawili się z rękami:
    albo wyglądały jak łapy chomika, albo jak łyżka kopary, to je zasłonili,
    IMO ładny przykład.

    > Szkoda, bo po niezłym expose sejmowym wygłoszonym bez kartki
    > z autentyczną pasją i zaangażowaniem sądziłem, że Kaczyńskiego
    > stać na więcej.

    Nieszczególnie, jest kilku gości, którzy robią
    PR/socjotechniki/propagandę, nie przypuszczam, aby którykolwiek z karłów
    (including Edgar) był w stanie samemu coś takiego wysmażyć.

    > T.

    ja czyli jakub
    Revoke.