PracaGrupypl.praca.dyskusje › FAQ pl.praca.oferowana - zmiany?

  • 1. Data: 2003-12-04 08:53:40
    Temat: FAQ pl.praca.oferowana - zmiany?
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Witam.
    Mam 2 kwestie do rozważenia.
    1. Wymaganie podania nazwy firmy, adresu itd.
    Jeśli będę tego wymagał, to nie będzie przechodziło praktycznie 90% ogłoszeń

    2. Wymaganie podania formy zatrudnienia
    Aktualnie na tym punkcie polega takoż z 90% ogłoszeń :( Zapewne z czasem się
    to zmieni, ale...

    Jakieś propozycje?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 2. Data: 2003-12-04 09:01:29
    Temat: Re: FAQ pl.praca.oferowana - zmiany?
    Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
    > 1. Wymaganie podania nazwy firmy, adresu itd.
    > Jeśli będę tego wymagał, to nie będzie przechodziło praktycznie 90%
    ogłoszeń

    IMO nie jest konieczne podawanie takich danych, w pewnych przypadkach nawet
    niewskazane.

    > 2. Wymaganie podania formy zatrudnienia
    > Aktualnie na tym punkcie polega takoż z 90% ogłoszeń :( Zapewne z czasem
    się
    > to zmieni, ale...

    To jest ulatwienie dla czytajacych. Nie puszczaj takich ogloszen na grupe
    ale ogloszeniodawcom pisz dokladnie ze tego brakuje, anie tylko link do FAQ.

    m.

  • 3. Data: 2003-12-04 09:09:35
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> napisał(a):

    > Witam.
    > Mam 2 kwestie do rozważenia.
    > 1. Wymaganie podania nazwy firmy, adresu itd.
    > Jeśli będę tego wymagał, to nie będzie przechodziło praktycznie 90% ogłoszeń

    Puszczaj, ale zwrotnie informuj oglosznieodawce, ze jest to niepoprawne.
    Oszust wpisze nawet adres innej istniejacej firmy i wysle bez problemu,
    natomiast normalny ogloszeniodawca, ktory nie chce byc zawalony chociazby
    setkami telefonow z pytaniami o szczegoly, moze sobie odpuscic dawanie
    ogloszenia z tego wzgledu.

    > 2. Wymaganie podania formy zatrudnienia
    > Aktualnie na tym punkcie polega takoż z 90% ogłoszeń :( Zapewne z czasem się
    > to zmieni, ale...

    Jak wyzej.
    Oszust naklamie a zwykla firma moze zrezygnowac.
    Przeciez i tak nie jestes w stanie tego zweryfikowac.

  • 4. Data: 2003-12-04 09:17:01
    Od: "wm" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > 1. Wymaganie podania nazwy firmy, adresu itd.
    > Jeśli będę tego wymagał, to nie będzie przechodziło praktycznie 90%

    Wymagaj, z czasem się przyzwyczają.

    > 2. Wymaganie podania formy zatrudnienia
    > Aktualnie na tym punkcie polega takoż z 90% ogłoszeń :( Zapewne z czasem
    się
    > to zmieni, ale...

    Patrz wyżej.

    Pozdrawiam
    wm

  • 5. Data: 2003-12-04 09:29:43
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    magia/maggie <m...@w...amba.bydg.pdi.net> wrote:

    > To jest ulatwienie dla czytajacych. Nie puszczaj takich ogloszen na grupe
    > ale ogloszeniodawcom pisz dokladnie ze tego brakuje, anie tylko link do FAQ.

    Oczywiście, że dostają _dokładną_ informację, czego brakuje.
    Sam link do FAQ dostaje natomiast każda osoba, której ogłoszenie nie spełnia
    przynajmniej kilku punktów FAQ. Coby się zaznajomić z całym FAQ.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 6. Data: 2003-12-04 09:45:45
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <m...@c...spamers.are.stupid>

    Ke'dem guerfel "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net>
    ihn news:bqmt4o$g4d$1@inews.gazeta.pl: takh oblivyn ihn aa'kua
    pl.praca.dyskusje

    > IMO nie jest konieczne podawanie takich danych, w pewnych
    > przypadkach nawet niewskazane.

    Zgadzam się. Jeżeli będziesz wymagał punktu 2. czyli podania formy
    zatrudnienia, to będzie widać czy to poważna firma, czy nie.

    --
    Peter 'Mikolaj' Mikolajski <> ICQ: 55031994 / GG: 2259986
    "I find your lack of faith disturbing" (LV @ ANH)

  • 7. Data: 2003-12-04 11:06:44
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > 1. Wymaganie podania nazwy firmy, adresu itd.
    > Jeśli będę tego wymagał, to nie będzie przechodziło praktycznie 90%

    Nazwa firmy i pelny adres sa niekonieczne, ale miasto jest wymagane. Moze
    warto puszczac, ale odsylac informacje zwrotna do pracodaqwcy, ze jest to
    brak i ze oferty z brakami docelowo nie beda puszczane.

    > 2. Wymaganie podania formy zatrudnienia
    > Aktualnie na tym punkcie polega takoż z 90% ogłoszeń :( Zapewne z czasem
    się
    > to zmieni, ale...

    ja chcialabym wiedziec jakie formy zatrudnienia wchodza w gre... mysle, ze
    wiele innych osob szukajacych pracy rowniez

    Kania

  • 8. Data: 2003-12-04 11:08:07
    Od: "Sigurd" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > 1. Wymaganie podania nazwy firmy, adresu itd.
    > Jeśli będę tego wymagał, to nie będzie przechodziło praktycznie 90%

    IMHO to nie jest dobry pomysł. Przychodza mi do głowy co najmniej dwa
    powody, dla których w ważnym interesie firmy jest ogłoszenie bez podania
    nazwy:
    1. Pracodawca nie chce, żeby jakiś pracownik sie dowiedział, że szukają
    kogoś na jego miejsce.
    2. Konkurencja może się dowiedzieć o posunięciach strategicznych (otworzenie
    nowego oddziału etc.) na podstawie prowadzonej rekrutacji

    > 2. Wymaganie podania formy zatrudnienia
    > Aktualnie na tym punkcie polega takoż z 90% ogłoszeń :( Zapewne z czasem
    się
    > to zmieni, ale...

    A tutaj jak najbardziej, przy czym dopuszczałbym formę np "zlecenie lub
    etat".

    Sigurd

  • 9. Data: 2003-12-04 11:52:37
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Kania <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Nazwa firmy i pelny adres sa niekonieczne, ale miasto jest wymagane. Moze
    > warto puszczac, ale odsylac informacje zwrotna do pracodaqwcy, ze jest to
    > brak i ze oferty z brakami docelowo nie beda puszczane.

    Jest wymagane podanie miasta w temacie i punkt ten jest niezbędny i
    wymagany.

    > ja chcialabym wiedziec jakie formy zatrudnienia wchodza w gre... mysle, ze

    Ok. No to w takim razie niech to zostanie...

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 10. Data: 2003-12-04 12:14:09
    Temat: [BTW] Re: FAQ pl.praca.oferowana - zmiany?
    Od: "Bartek" <b...@p...e-wro.pl>

    BTW Kiedyś przeglądałem oferty pracy w GB, przy każdym ogłoszeniu były
    podane widełki płacowe :-)

    Bartek