PracaGrupypl.praca.dyskusje › Program Subiekt

  • 1. Data: 2003-12-03 21:43:31
    Temat: Program Subiekt
    Od: m...@c...pl (Zbyszek)

    Witajcie!

    Czy ktoś może mi pomóc w obsłudze programu
    Subiekt.

    1. Co można zrobić, by Wyrób Gotowy z produkcji
    opcją MONTUJ automatycznie przeniósł się
    z Mag. Surowców do Mag. Wyrobów Gotowych ?

    2. Wysyłamy do innego Zakładu detal do galwanizacji,
    potem wraca do nas z powrotem. Czy mogę zastosować
    tu opcje USŁUGA, czy standartowo WZ ?

    3. Czy wymiana asortymentu między magazynami to tylko dokument
    MM ?

    --
    Pozdrowienia,
    Zbyszek mailto:m...@c...pl

  • 2. Data: 2003-12-04 01:49:58
    Temat: Re: Program Subiekt
    Od: "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zbyszek" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tu opcje USŁUGA, czy standartowo WZ ?
    >
    > 3. Czy wymiana asortymentu między magazynami to tylko dokument

    Help lub support producenta.

    --
    pozdrawiam
    Jarosław Wiechecki

  • 3. Data: 2003-12-04 05:17:06
    Temat: Re[2]: Program Subiekt
    Od: m...@c...pl (Zbyszek)

    Witaj Jarosław,

    W Twoim liście datowanym 4 grudnia 2003 (02:49:58) można przeczytać:

    JW> Użytkownik "Zbyszek" <m...@c...pl> napisał w wiadomo?ci

    JW> Help lub support producenta.

    Na tyle to ja jestem inteligentny :)
    Chciałbym, aby ktoś kto w praktyce spotkał się
    z tym, podpowiedział jak sobie poradził.

    A propos helpa, a nawet książki na ten temat wydanej.
    Jest przede wszystkim omówienie opcji i okienek
    i to dość lakoniczne prawie bez przykładów.

    --
    Pozdrowienia,
    Zbyszek mailto:m...@c...pl

  • 4. Data: 2003-12-04 10:42:33
    Od: "KrzysztofM" <k...@n...dvdinfo.prv.pl>

    Użytkownik "Zbyszek" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
    > Witajcie!
    >
    > Czy ktoś może mi pomóc w obsłudze programu
    > Subiekt.

    OT .. ale odpowiadam

    > 1. Co można zrobić, by Wyrób Gotowy z produkcji
    > opcją MONTUJ automatycznie przeniósł się
    > z Mag. Surowców do Mag. Wyrobów Gotowych ?
    nie wiem, którego Subiekta uzywasz ale w S4 nie ma takiej możliwości -
    trzeba ręcznie przerzucić.

    > 2. Wysyłamy do innego Zakładu detal do galwanizacji,
    > potem wraca do nas z powrotem. Czy mogę zastosować
    > tu opcje USŁUGA, czy standartowo WZ ?

    Myślę, że najlepiej zdefiniować sobie jakiś magazyn - właśnie Usługa, czy
    Wypożyczone - jak tam chcesz i w momencie wysłania przerzucasz MM-ką. Po
    powrocie analogicznie - MM- z tamtego magazynu na główny.

    > 3. Czy wymiana asortymentu między magazynami to tylko dokument
    > MM ?

    dokładnie!

    > --
    > Pozdrowienia,