PracaGrupypl.praca.dyskusjeFAQ p.p.o. dyskusja o zawartości i niezbędnych zmianach › Re: FAQ p.p.o. dyskusja o zawartości i niezbędnych zmianach
    From: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: FAQ p.p.o. dyskusja o zawartości i niezbędnych zmianach
    Date: Sun, 18 Jul 2004 16:21:30 +0000 (UTC)

    Pe.Ka <c...@t...cy> wrote:

    > Ja proponuję zelżenie wymogu charsetowego obcinając kawałek punktu 8 do
    > rozmiaru:
    > 8. musi mieć poprawnie zakodowane polskie litery zgodnie z normą
    > ISO-8859-2 (o ile ogłoszenie zawiera polskie litery)

    To jest zmiana formalna, ale i tak było już raz tłumaczone, że ogłoszenia
    bez kodowania i bez polskich liter, są puszczane.
    Nie widzę sensu bić nad tym piany po raz kolejny, szczególnie, że 90%
    ogłoszeń bez kodowania zawiera jednak polskie litery (bo komuś się nie
    chciało poświęcić 30 sekund na ustawienie czytnika).

    --
    Przemysław Maciuszko