PracaGrupypl.praca.dyskusje › Expert - info o firmie - ?

  • 1. Data: 2002-07-08 23:26:41
    Temat: Expert - info o firmie - ?
    Od: "sOap" <s...@g...pl>

    Witam!
    Szukajac pracy, w zasadziesezonowej - jestem absolwentem szkoly sredniej,
    przytrafilo mi sie napotkanie na firme Expert, dzialajaca w
    Gdyni-Orlowie/Redlowie :) na ul.Spokojnej 30.
    Czy moze mowi wam cos ta firma, macie jakies doswiadczenia itp.?
    Ogolnie stawilem sie na rozmowie z jej szefem ale w koncowym rezultacie nei
    bylo zadnych konkretow.
    Nie chce wpasc w jakies narapaty ;) i wole miec ccaly czas grunt pod nogami,
    tym bardziej juz na samym starcie.
    A dla zainteresowanych pytam w odpowiedzilaem na ogloszenie w anonse.pl o
    tresci: :"Mlodych zamiejscowych do pracy stałej i sezonowej, min. 2
    miesiace, hurtownia wielobranzowa, mile widziani absolwenci oraz osby
    niewykfalifikowane, oferta dotyczy prostej obslugi i sprzedazy, na terenie
    calego Trojmiasta".
    Napomne ze po rozmowie z "osoba kompetentna od zatrudninia" nadal do konca
    nie wiem co bede robil :P i jutro mam miec obchod po firmie i maja mi zostac
    przedstawione obowiazki...
    Heh... bede probowal i bede na biezaco informowal :>

    Pozdro!

  • 2. Data: 2002-07-08 23:46:12
    Temat: Re: Expert - info o firmie - ?
    Od: "irek" <i...@g...pl>

    Użytkownik sOap <s...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:agd72k$61c$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > calego Trojmiasta".
    > Napomne ze po rozmowie z "osoba kompetentna od zatrudninia" nadal do konca

    niech zgadne.....
    akwizycja?!?

    pozdr
    irek

  • 3. Data: 2002-07-09 07:19:59
    Od: "Pawel Galinski" <g...@w...pl>

    Obchod, dobrze ujete, jest to 200 % akwizycja, jakies 2 miesiece temu ludzie
    miali do sprzedania jakies cdki, co teraz nie wiem...

    --

    Pawel Galinski [Gall]

  • 4. Data: 2002-07-09 12:46:53
    Od: "chlodny" <c...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "sOap" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    zostac
    > przedstawione obowiazki...
    > Heh... bede probowal i bede na biezaco informowal :>

    witam
    tak sie sklada, ze jakis 2 mc temu dzwonilem do tej firmy, z tego samego
    ogloszenia zreszta
    ponizej przedstawiam zapis rozmowy - heh, ubaw mialem nieziemski ;-)
    komentarz sobie daruje, a wnioski musisz sam wyciagnac...

    pozdorvki,
    millo

    Ja: dzien dobry, dzwonie w sprawie ogloszenia zamieszczonego w gazecie
    wyborczej...
    Kobieta1: dzien dobry, slycham
    J: poszukujecie panstwo osoby do dzialu handlowego zgadza sie ?
    K1: tak, a o co chodzi ?
    J: to ja pania pytam
    K1: ile ma pan lat?
    J: 24
    K1: to zapraszamy z cv na rozmowe...
    J: moze jednak najpierw poda pani jakies szczegoly...
    K1: szukamy osoby do obslugi klienta
    J: a czy to nie jest przypadkiem akwizycja, bo takie odnnosze
    wrazenie...
    K1: to znaczy ?
    J: mam na mysli np. bieganie z kartonem po ulicy i wciskanie ludziom
    rzeczy,
    ktorych nie potrzebuja
    K1: nie (wachanie w glosie)
    J: to prosze mi powiedziec, bo czegos nie rozumiem, oglaszaja sie
    panstwo od
    ponad mc i szukaja pracownika do dzialu sprzedazy, czy tak trudno
    znalesc
    czy po prostu tak duzo ludzi zatrudniacie
    K1: zatrudniamy tak duzo osob (niepewnosci w glosie) jest pan
    zainteresowany
    ?
    J: jestem, tylko nie wiem czy odpowiadaja panstwu moje kwalifikacje,
    wiec
    moze najpierw przesle moje cv, moge prosic o adres e-mail
    K1: (gluchy trzask w sluchawce jaki wydaje dlon zaslaniajaca mikrofon)
    prosze przyjechac do {gdynia_orlowo ul.....} i prozmawiamy, jest pan z
    gdanska ?
    K1: jestem
    K1: wiec w czym problem?
    J: nie stac mnie na to zeby tracic czas i jechac na drugi koniec gdyni,
    poza tym mam inne alternatywne sposoby spedzania wolnego czasu, to moze
    poda
    mi pani nr faxu ?
    K1: (kolejne trzaski, lekka panika) ale...
    J: chyba nie chce mi pani powiedziec, ze nie macie panstwo faxu w firmie
    ?
    K1: (calkowita panika w glosie) to ja podam kolezanke...
    K2: dzien dobry, {imie i nazwisko}, jest pan zainteresowany ta praca ?
    (glos
    rasowego akwizytora)
    J: dzien dobry, jestem...
    K2: ile ma pan lat ?
    J: 24
    K2: to zapraszam na rozmowe
    J: ale moze najpierw przesle panstwu moje cv faxem
    K2: albo jest pan zainterswowany albo nie, w dziesiejszych czasach takie
    sprawy zalatwia sie osobiscie
    J: nie wydaje mi sie, w dzisiejszych czasach sa inne sposoby
    K2: to do widzenia...(trzask w sluchawce)

  • 5. Data: 2002-07-09 17:24:36
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    c...@p...gazeta.pl (chlodny) wrote in <agem21$pl8$1@news2.tpi.pl>:

    /ciach.../

> [...]
    >ponizej przedstawiam zapis rozmowy - heh, ubaw mialem nieziemski ;-)
    >komentarz sobie daruje, a wnioski musisz sam wyciagnac...

    A moze Ty zastapisz Weissa ?

    W.

  • 6. Data: 2002-07-09 18:45:32
    Od: "wcale_nie" <m...@g...pl>

> [...]
    > sprawy zalatwia sie osobiscie
    > J: nie wydaje mi sie, w dzisiejszych czasach sa inne sposoby
    > K2: to do widzenia...(trzask w sluchawce)

    Tak trzymac - mam gdzies tutaj tez takich cwaniaczkow - oglaszaja sie od 2
    lat i caly czas szukaja ludzi - nie wiem co oni baze danych osobowych buduja
    czy jak?
    Chyba tez przekrece i zrobie im lekka jazde;)
    w_n