PracaGrupypl.praca.dyskusje › NTG, ale cos w tym jest

  • 1. Data: 2002-07-08 17:51:40
    Temat: NTG, ale cos w tym jest
    Od: "Beny" <b...@p...gazeta.pl>

    ----- Original Message -----
    From: "ElliAt" <e...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.listserv.chomor-l
    Sent: Monday, July 08, 2002 5:55 PM
    Subject: Re: takie se - ale sie nudze....

    Szef wezwal do swojego gabinetu jednego z pracownikow.
    - Robercie - mowi. - Pracujesz w tej firmie od roku. Zaczales jako
    goniec. Tydzien pozniej zostales przeniesiony do dzialu sprzedazy, a juz
    po miesiacu zostales jego dyrektorem. Cztery miesiace pozniej
    awansowales na stanowisko wiceprezesa. Teraz przyszedl na mnie czas,
    chce przejsc na emeryture. Chcialbym, zebys przejal najwyzsze stanowisko
    w firmie. Co ty na to?
    - Dzieki - odpowiedzial Robert.
    - Dzieki ??? Chce przekazac fotel prezesa, a ty tylko tyle masz do
    powiedzenia?! - nie moze uwierzyc szef.
    - No dobrze juz, dobrze - mowi pracownik.
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    - Dzieki, tatko...

  • 2. Data: 2002-07-09 07:19:15
    Temat: Re: NTG, ale cos w tym jest
    Od: "Rafal" <?@?.?>

> [...]
    > powiedzenia?! - nie moze uwierzyc szef.
    > - No dobrze juz, dobrze - mowi pracownik.

    Zgubiles puente - tam mialo byc "dzieki tato".

  • 3. Data: 2002-07-09 09:08:50
    Od: "Olo" <b...@p...onet.pl>

    > Zgubiles puente - tam mialo byc "dzieki tato".

    Nie, nie zgubil :-)

  • 4. Data: 2002-07-09 10:10:26
    Od: "s3w" <t...@w...noshit.pl>

    lol ...:)

    s3w

  • 5. Data: 2002-07-09 11:08:18
    Od: "Rafal" <?@?.?>

    > Nie, nie zgubil :-)

    Faktycznie :-) ucięło mi :-)

  • 6. Data: 2002-07-09 16:59:50
    Od: "AndY" <a...@w...pl>

    .
    > - Dzieki, tatko...

    Kwintesensja aktualnego rynku pracy :))))))

    AndY

  • 7. Data: 2002-07-10 06:48:50
    Temat: Re: w tym może nic nie ma, ale też śmieszne
    Od: "Rafal" <?@?.?>

    -Przepraszam Panie Dyrektorze, haruję jak wół a od roku nie dostałem
    podwyżki...
    -Przeprosiny przyjęte, do widzenia.

    -Panie Dyrektorze, musimy porozmawiać o mojej podwyżce. Już trzy inne firmy
    się o mnie dopytują...
    -Taaaaak? a jakie to firmy?
    -Telekomunikacja, energetyka i gazownia.