PracaGrupypl.praca.dyskusje › HOLANDIA-POMOC!!!

  • 1. Data: 2002-07-08 18:39:10
    Temat: HOLANDIA-POMOC!!!
    Od: "m.mlodaa" <m...@w...pl>

    Witam Wszystkich grupowiczow!

    Mam ogromny problem :((( Moj brat wyjechal wlasnie do Holandii - do pracy i
    jak sie okazalo, adres - ktory dal mu znajomy jest juz nieaktualny! Nie ma
    tam pracy !! :(((

    Mam WIELKA prosbe do WAS! Czy moglibyscie mi podac regiony rolnicze, gdzie
    ewentualnie pracowaliscie kiedys, lub wiecie w jaki rejon moznaby sie udac,
    aby dostac prace??? Ewentualnie jakas inna pomoc uzyskac-zeby mial jak
    wrocic do Polski {pieniedzy juz na bilet raczej nie ma :( }.

    Szukalam w necie i niestety nie udalo mi sie niczego znalezc! :( Na prawde!
    .... jestescie moja ostatnia deska ratunku!!!

    Pozdrawiam i czekam z niecierpliwoscia na odpowiedz na priva.

    M.Mloda.

  • 2. Data: 2002-07-08 20:15:49
    Temat: Re: HOLANDIA-POMOC!!!
    Od: "Peem" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "m.mlodaa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    Ewentualnie jakas inna pomoc uzyskac-zeby mial jak
    > wrocic do Polski {pieniedzy juz na bilet raczej nie ma :( }.

    Wrócic do Polski nie jest trudno - polecam autostop, prosić najlepiej na
    stacjach benzynowych przy drogach wylotowych.

  • 3. Data: 2002-07-08 23:40:05
    Temat: Odp: HOLANDIA-POMOC!!!
    Od: "Pawel" <p...@b...pl>

    Zapomnij o pracy w Halandii, jesli chcesz jej szukac w lipcu.
    znam to z praktyki

  • 4. Data: 2002-07-09 07:56:03
    Od: "Dorota Micek" <d...@i...pl>

    Można coś znaleźć w okolicach Hook van Holand i Monstern (nie wien czy tak
    się to pisze). Tam są regiony szklarniowe, praca w szklarniach przy kwiatach
    lub warzywach. Powodzenia

    Użytkownik m.mlodaa <m...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych nap
    isał:agclvh$1pj$...@n...tpi.pl...