PracaGrupypl.praca.dyskusjeEtat i otwarcie dodatkowej własnej działalności › Re: Etat i otwarcie dodatkowej własnej działalności
  • Data: 2009-07-08 19:46:45
    Temat: Re: Etat i otwarcie dodatkowej własnej działalności
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:h32o7v$i16$1@opal.icpnet.pl Patryk Włos

    > Ależ może. Dostaje wypowiedzenie bez podania powodu i po wszystkim.
    Ach to miałeś na myśli pisząc "wylecieć". Zmylił mnie nieco ten potoczny
    język.
    Ale i tak niekoniecznie.
    Jak umowa do 6-mcy to nie może. Jak powyżej, a zapisy umowy nie przewidują
    2-tygodniowego wypowiedzenia to tak samo.

    > Może co najwyżej:
    > - iść na zwolnienie chorobowe
    To na pewno.

    > - odwoływać się od braków *formalnych* w wypowiedzeniu
    I w razie czego do sądu - co oczywiste.
    Zapomniałeś jednak o czymś. Uprawnienia związane z rodzicielstwem.

    --
    Jotte