PracaGrupypl.praca.dyskusjeEricpol - jakies opinie? › Re: Ericpol - jakies opinie?
  • Date: Mon, 25 Apr 2005 20:57:36 +0200
    From: Marcin <g...@l...pl.nospam.com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ericpol - jakies opinie?

    Shodan wrote:
    > Czesc,
    >
    > Czy ktos z szanownych grupowiczow moze podzielic sie opiniami nt. tej firmy?
    > Jaka atmosfera, jakie mozliwosci rozwoju, jak to wyglada finansowo w przypadku
    > programisty lub projektanta Java (absolwent z rocznym doswiadczeniem na
    > podobnym stanowisku)?

    Dosłownie kilka dni temu zadałem to samo pytanie na grupie, zerknij. Od
    siebie mogę dorzucić dwie opinie. Pierwszą słyszałem z ust mojego kolegi
    z roku, który się tam dostał. Na wejściu Testy Psy i z programowania (po
    angielsku). Pensja jak na Łódź niejajgorsza, przynajmniej po okresie
    próbnym. Okolice średniej krajowej. Poza tym, wtedy był w stanie
    powiedzieć tylko, że było miło i przyjemnie. Są dość luźni jeśli chodzi
    o termin rozpoczęcia pracy. Drugą opinię zasłyszałem od mojego opiekuna
    pracy magisterskiej. Powiedział, że jego znajomi studenci skarżą się, że
    więcej czasu zajmuje robienie dokumentacji niż programowanie.

    Z tego co mniej-więcej znam Łódzki rynek, to jeśli nie chcesz wyjeżdżać
    z miasta - aplikuj.

    --
    Marcin Kowalski