PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ericpol - jakies opinie?

  • 1. Data: 2005-04-24 12:06:43
    Temat: Ericpol - jakies opinie?
    Od: "Shodan" <s...@p...onet.pl>

    Czesc,

    Czy ktos z szanownych grupowiczow moze podzielic sie opiniami nt. tej firmy?
    Jaka atmosfera, jakie mozliwosci rozwoju, jak to wyglada finansowo w przypadku
    programisty lub projektanta Java (absolwent z rocznym doswiadczeniem na
    podobnym stanowisku)?

    Pozdrawiam,
    S.

  • 2. Data: 2005-04-25 18:57:36
    Temat: Re: Ericpol - jakies opinie?
    Od: Marcin <g...@l...pl.nospam.com>

    Shodan wrote:
> [...]
    > programisty lub projektanta Java (absolwent z rocznym doswiadczeniem na

    Dosłownie kilka dni temu zadałem to samo pytanie na grupie, zerknij. Od
    siebie mogę dorzucić dwie opinie. Pierwszą słyszałem z ust mojego kolegi
    z roku, który się tam dostał. Na wejściu Testy Psy i z programowania (po
    angielsku). Pensja jak na Łódź niejajgorsza, przynajmniej po okresie
    próbnym. Okolice średniej krajowej. Poza tym, wtedy był w stanie
    powiedzieć tylko, że było miło i przyjemnie. Są dość luźni jeśli chodzi
    o termin rozpoczęcia pracy. Drugą opinię zasłyszałem od mojego opiekuna
    pracy magisterskiej. Powiedział, że jego znajomi studenci skarżą się, że
    więcej czasu zajmuje robienie dokumentacji niż programowanie.

    Z tego co mniej-więcej znam Łódzki rynek, to jeśli nie chcesz wyjeżdżać
    z miasta - aplikuj.

    --
    Marcin Kowalski

  • 3. Data: 2005-04-26 12:09:52
    Od: "Piotr" <p...@g...pl>

    Shodan <s...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Czy ktos z szanownych grupowiczow moze podzielic sie opiniami nt. tej firmy?
    > Jaka atmosfera, jakie mozliwosci rozwoju, jak to wyglada finansowo w przypadku
    > programisty lub projektanta Java

    Znam jedną osobę pracującą w Ericpolu (co prawda na stanowisku
    administracyjnym a nie informatycznym) i jest ona zadowolona z pracy, podobno
    atmosfera sympatyczna a płaca przyzwoita.

    pozdrawiam
    Piotr