PracaGrupypl.praca.dyskusjeEmigracja - opinie › Re: Emigracja - opinie
    From: "TS" <n...@e...no.spam>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Emigracja - opinie
    Date: Tue, 13 Jun 2006 20:30:32 +0100

    > Mysle, ze troche nie zrozumiales mojego postu. Ja nikomu nie zarzucam
    > nieudacznictwa; ja cytuje "opinie ludu" z niektorych miejsc. Teza o
    > nieudacznikach jest szczegolnie rozpowszechniona na forum GW.
    > Nie jestem wiec odpowiednia osoba do tego, zeby z tamtymi - ledwie przeze
    > mnie
    > zacytowanymi - polemizowac.
    Zrozumialem Twoj post bardzo dobrze. Chcialas poznac opinie na kilka
    kwestii.
    Odnioslem sie wiec do tych kwestii, niewazne, czy to Twoje poglady, czy
    opinie ludu.
    Nigdzie nie odnosilem sie bezposrednio do Ciebie, wiec nie bierz tego do
    siebie tak osobiscie.

    > Czytuje w miare regularnie londynek,
    Nadal zle fora czytasz.

    > ppd jest na tle Sieci jako takiej dosc kulturalnym miejscem dyskusji. Na
    > polecanych przez Ciebie forach emigracji bluzgi padaja czesciej niz tu.
    Co do kultury na ppd to sie zgadzam, ale zupelnie bezpodstawnie krytykujesz
    fora, ktore Ci podalem.
    Zadnych bluzgow na nich nie znajdziesz.

    > BTW, olbrzymia ilosc repondentow odwiedza Polske kilka razy w roku. Zadni
    > nich emigranci; stoja w rozkroku.
    Zadnym tam rozkroku. Tez zaznaczylem "kilka razy do roku" bo przyjezdzam
    dokladnie:
    - na Wielkanoc,
    - na Boze Narodzenie,
    - na kilka dni latem odwiedzic znajomych
    Razem wyjdzie tego moze 15 dni na 365. Poza tym takie teksty jak "zadni z
    nich emigranci; stoja w rozkroku" to jakas bezsensowna proba prowokacji.
    Nie zalezy mi na tym, zeby mnie ktos uwazal za "prawdziwego emigranta". Jak
    Kozia Wolka nie ma czym zyc, to niech sobie gada, mnie to nie interesuje.

    > Dodatkowo, cytujesz fragmenty mojego eseju tak, ze postronny obserwator
    > nie
    > kojarzacy watku od poczatku moglby nabrac mylnego wrazenia, ze to moje
    > poglady,
    > a nie moj opis czyichs pogladow :)
    Napisalas dosyc konkretnie w poprzednim poscie czego chcesz.
    Poznac opinie na wypisane przez Ciebie punkty i do tego jakie emocje
    doswiadcza sie na emigracji.
    Postronny obserwator moze sobie kliknac w linka tak jak ja to zrobilem i
    przeczytac calosc,
    ja po prostu wypisalem emocje, ktore wymieniasz i sie do nich odnioslem.

    W kazdym razie chcialas opini, moja dostalas.
    Dalsza dyskusja na tematy "kto ma racje" i pokrewne mnie nudzi, wiec z mojej
    strony EOT.

    pozdrawiam z Dublina,
    TS