PracaGrupypl.praca.dyskusjeEmigracja - opinie › Re: Emigracja - opinie
  • Data: 2006-06-17 16:55:28
    Temat: Re: Emigracja - opinie
    Od: "forest" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    (jak to było - ciach)

    > W najgorszym wypadku jak wroce do PL to moze ktos mnie na bezlaptna praktyke
    > wezmie i nabiore tego doswiadczenia.

    a skąd wiesz, czy na bezpłatnej praktyce będziesz miał okazję nabrać
    doświadczenia ? możesz przez cały okres np. praktyki parzyć kawę , kserować,
    albo porządkować archiwum itd. itp. ktoś to przecież musi zrobić, a najtaniej
    jest powierzyć takie zadania praktykantom - darmowej sile roboczej;
    powarzniejsze prace będą wykonywać pracownicy zatrudnieni na etat, którym
    wypłaca się pensję i za których odprowadza się nie mały zus;

    i na koniec rada - znaj sposób myślenia pracownika, w tym przypadku polskiego
    pracodawcy;

    i przepraszam, że trochę uogólniam;