PracaGrupypl.praca.dyskusjeEgzotyczne miejsca w UE › Re: Egzotyczne miejsca w UE
    From: "Z" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Egzotyczne miejsca w UE
    Date: Fri, 22 Feb 2008 14:16:03 +0100

    "Rad" <r...@n...op.pl> wrote in message
    news:fpmf1u$315v$1@opal.icpnet.pl...

    > "Z" <>>

    > Po czesci sie z Toba zgodze, ale wiesz, to jest tak, ze jesli maja do
    > wyboru dwoch specjalistow, to jesli ten drugi nie bedzie o powiedzmy 20%
    > lepszy to zatrudnia tego ktory ma juz pozwolenie na prace.
    >
    > Pytanie - czy nalezy umniejszac swoja pozycje rynkowa? Otoz nie, chodzi o
    > to zeby wlasnie starac sie dostac na stanowisko, gdzie kwalifikacje ledwo
    > lapia sie pod wymagana pozycje, a to wyklucza uczciwa konkurencje jesli
    > nie mamy pozwolenia na prace (tak jest w USA, nie wiem jak innych
    > regionach swiata)

    Bardziej mi chodzilo o to, ze jak ktos ma taka pozycje, ze po prostu nie ma
    ludzi (dostepnych) o podobnych kwalifikacjach. Z drugiej strony takie osoby
    pracuja raczej jako niezalezni konsultanci, bo duzo wiecej w ten sposob
    zarobia. Tak czy inaczej we wszelkich R&D jesli masz ugruntowana pozycje to
    prace znajdziesz wszedzie na swiecie. Jesli chodzi o zwykle klepanie w Java,
    to profesja poszukiwana, ale bedzie dokladnie tak jak mowisz - aczkolwiek z
    tym "ledwo lapia sie" to mozna nadrobic umiejetnosciami miekkimi + "troche
    egzotyki" do teamu, wiec tez jest do obejscia.

    pozdr