PracaGrupypl.praca.dyskusjeSwoboda zawierania umow! › Re: [EOT] Swoboda zawierania umow!
  • Data: 2005-11-29 10:24:29
    Temat: Re: [EOT] Swoboda zawierania umow!
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "camel" <g...@f...gotdns.com> napisał w wiadomości
    news:dmh8he$b1i$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > PS.Pracowałem w tym miesiącu ciężko, szło dobrze, miesiąc był rekordowy
    > - ale podwójna zaliczka na podatek dochodowy + wszechobecny VAT to
    > razem ok. 60% zarobionych kwot. Święta wcale nie będą za bogate...

    To w przyszlym roku nie plac ZUS'u w sierpniu, wrzesniu i pazdzierniku.
    System zusa upomina sie o skladki po trzech miesiacach (przynajmniej u mnie
    na wsi).

    Na poczatku listopada chlastasz im za 4-ry miesiace i masz kupe podwojnych
    kosztow i odliczen :-) Trzeba tylko sprawdzic odprowadzenie skladek do PTE -
    ZUS ma problemy z wplatami typu M.

    sz.