PracaGrupypl.praca.dyskusjeDziwny sposob moderacji › Re: Dziwny sposob moderacji
  • Data: 2004-10-19 15:17:11
    Temat: Re: Dziwny sposob moderacji
    Od: "Greg" <o...@o...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    User w news:30b7.000001b6.41750ce5@newsgate.onet.pl napisał(a):

    > Nie wiem, jak dlugo sledzisz dyskusje na ppd odnosnie ppo.

    Raptem dwa lata, a i nie wszystkie, bo ileż można czytać to samo? ;-)

    > Ale propozycji roznego typu, lacznie ze zmiana moderatorow,
    > pojawialo sie bardzo duzo.

    Propozycji przy gadaniu jest zazwyczaj bardzo dużo - na tym polega gadanie
    ;-) Dla przykładu - zmienić moderatorów! Hmmm... sądzisz, że teraz się uda?
    ;-) Takie sprawy trzeba załatwiać zapewne w określony sposób z konkretną
    osobą (osobami). Musi to być jakoś uzasadnione (np. zebrać podpisy, chociaż
    to nie jest zbytnio miarodajne). A jeśli się nie uda to... jak nie kijem go
    to pałką, czyli szuka się innego sposobu. A tutaj ciągle to samo.

    Zarówno zwolennicy jak i przeciwnicy moderacji mają nieco racji. Dlatego
    jak pisałem - skupiłbym się na utworzeniu grupy alternatywnej,
    niemoderowanej, dostępnej przynajmniej z większości popularnych serwerów.

    pozdrawiam
    Greg