eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeDziwne pytania na rozmowie kwalifikacyjnej › Re: Dziwne pytania na rozmowie kwalifikacyjnej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Irving Washington <m...@d...doPLer>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dziwne pytania na rozmowie kwalifikacyjnej
    Date: Thu, 28 Sep 2006 19:09:28 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 32
    Message-ID: <efh046$ges$1@inews.gazeta.pl>
    References: <efg59b$j1n$1@inews.gazeta.pl> <efg862$2qu$1@inews.gazeta.pl>
    <efgacl$89g$2@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: bzq166.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1159463878 16860 83.30.62.166 (28 Sep 2006 17:17:58 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 28 Sep 2006 17:17:58 +0000 (UTC)
    X-User: sobczyk.webdesign
    In-Reply-To: <efgacl$89g$2@inews.gazeta.pl>
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.7 (Windows/20060909)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:192569
    [ ukryj nagłówki ]

    Aneczka napisał(a):
    > Mnie pytano o warzywo i zwierzę.
    > Byłam też zapytana dlaczego koło jest okrągłe, oraz ile płatków ma
    > przeciętna róża (wie ktoś?).
    > A jedno z najbardziej idiotycznych, choć sama go nie słyszałam na
    > rozmowie "o czym rozmawia groszek z marchewką?".
    >
    >
    Jeśli była to rekrutacja na stanowisko konsultanta telefonicznego a
    pytania zostały poprzedzone instrukcją: "proszę wczuć się w rolę
    konsultanta telefonicznego, za chwilę zadzwoni klient", to uważam te
    pytania za bardzo dobre. Dlaczego? Bo jednym z najgorszych rzeczy, jakie
    można powiedzieć klientowi przez telefon to spontaniczne "nie wiem" i
    nic więcej.

    Prawidłowa odpowiedź: "Dobre pytanie. Zaraz się dowiem".
    A jeszcze lepsza: "Dobre pytanie. Sprawami płatkoróżologii zajmuje się
    Dział Namiarów Sejsmiczno-Kosmicznych, który udzieli Panu/Pani
    odpowiedzi. CZY MOŻE PAN/PANI CHWILKĘ ZACZEKAĆ [tak] ZATEM ŁĄCZE"*


    * Przełączanie rozmowy bez uprzedzenia to drugie z ultra dań dupy przez
    telefon. Zawsze należy uprzedzić klienta a najlepiej zapytać, czy może
    zaczekać.

    pozdrawiam
    Maciek
    --
    Kochana Mary!
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
    Tęsknię za Tobą tragicznie
    A.T.Tappman, kapelan Armii Stanów Zjednoczonych

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1