PracaGrupypl.praca.dyskusjeDziałolność społeczna w cv › Re: Działolność społeczna w cv
  • Data: 2004-02-28 20:35:35
    Temat: Re: Działolność społeczna w cv
    Od: "Greg" <o...@o...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    mangha w news:c1qrsa$ngn$1@atlantis.news.tpi.pl napisał(a):

    > No pięknie, pięknie ;-)) Z filozofii należy się piątka ;-))

    Ale sie czepiles(as) ;-)

    > Ja natomiast, jak wielu ludzi, lubię używać słów "zawsze"
    > i "nigdy" dla podkreślenia tego, co mówię.

    Nie zawsze to co robi wiekszosc jest sluszne ;-)

    > Oczywiście nie ma rzeczy niemożliwych i prawd absolutnych,
    > więc słowo "zawsze" należy traktować również relatywnie.
    > Może znaleźć się "wyjątek potwierddzający regułę",

    Dobrze, ze ten wyjatek dales(as) w cudzyslowie, bo juz bym pisal, ze takich
    ludzi jest zbyt wielu, aby mowic o wyjatkach ;-)
    Tak sie zastanawiam... wiekszosci bedzie to obojetne, dla pewnej czesci
    bedzie to plus, a dla mniejszosci minus. Co powiesz na taka kolejnosc? :-)
    Tyle tylko, ze mozna miec takie szczescie, ze przez cale zycie bedzie sie
    trafiac glownie na tych z mniejszosci ;-)

    > ALe w ogólnym rozrachunku - warto zamieszczać.

    Nie wiem czy warto, ale ja bym wpisal :-)

    pozdrawiam
    --
    Greg
    Nie Tylko Poezja - http://republika.pl/szedhar/