PracaGrupypl.praca.dyskusjeDziałolność społeczna w cv › Re: Działolność społeczna w cv
  • Data: 2004-02-28 19:57:48
    Temat: Re: Działolność społeczna w cv
    Od: "mangha" <R...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Greg" <o...@o...op.pl> napisał w wiadomości
    news:c1qqqv$adp$1@news.onet.pl...

    > I to nie jest jakas taka "filozofia" - takie sa realia. Odpowiedz na to
    czy
    > warto zamieszczac w CV informacje o dzialalnosci spolecznej, czy tez nie,
    > uzalezniona jest glownie od tego czym jeszcze sie dysponuje. Z postu Kasi
    > wynika, ze chodzi jej o oplacalnosc pod katem tego jak taki wpis moze
    > zostac odebrany. Na takie pytanie odpowiedziec sie nie da, poniewaz ludzie
    > sa rozni. Dla jednych bedzie to wada, a dla innych zaleta. Ty napisalas,
    ze
> [...]

    No pięknie, pięknie ;-)) Z filozofii należy się piątka ;-)) Ja natomiast,
    jak wielu ludzi, lubię używać słów "zawsze" i "nigdy" dla podkreślenia tego,
    co mówię. Oczywiście nie ma rzeczy niemożliwych i prawd absolutnych, więc
    słowo "zawsze" należy traktować również relatywnie. Może znaleźć się
    "wyjątek potwierddzający regułę", dla którego działalność społeczna będzie
    minusem. ALe w ogólnym rozrachunku - warto zamieszczać. Ja działam
    społecznie i piszę o tym w CV - często wywołuje to żywe zainteresowanie
    rozmówcy :)) Pozytywne :))

    --
    mangha
    "Wait," he says... ... do I look like a waiter?