PracaGrupypl.praca.dyskusje › Działalność - komputerowo korepetycje + help desk

  • 11. Data: 2005-12-07 19:15:37
    Temat: Re: Działalność - komputerowo korepetycje + help desk
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

    zbadaj, jak to jest w Twoim miescie, bo
    > dla mnie wydaje sie malo prawdopodobne, zeby zglaszali sie klienci chcacy
    > sobie cos opanowac dla samej przyjemnosci.

    Chyba tak zrobię, nie ma innej metody jak osobiście sprawdzić rynek. Mimo
    wszystko dzięki za zainteresowanie.

    Pozdr
    Kriss

  • 12. Data: 2005-12-07 19:17:43
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

    Dzięki za opinię, a ile powiedzmy liczyć za wizytę lub 1h pracy ?

    Pozdr
    Kriss

  • 13. Data: 2005-12-07 19:20:10
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "badzio" <b...@n...skreslic.epf.pl> napisał w wiadomości
    > Patrze, patrze a tu Kriss porozsypywal nastepujace haczki:
    > Ty prowadzisz badania jakies czy trollujesz?

    Szukam opinii innych osób.
    Jak nie masz nic mądrego do napisania, ciekawej krytyki lub porady to po jaki
    ch.j się wcinasz ?

    Kriss

  • 14. Data: 2005-12-07 19:21:30
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

    > Strasznie meczacy sposob zarabiania. No i niezbyt poplatny. Ale jesli ci
    > sie chce...

    :-) dlatego pytam o opinię innych. Sam mam mieszane uczucia i szukam porady.

    Pozdr
    Kriss

  • 15. Data: 2005-12-07 19:28:22
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Kriss napisał(a):
    > Szukam opinii innych osób.
    > Jak nie masz nic mądrego do napisania, ciekawej krytyki lub porady to po jaki
    > ch.j się wcinasz ?
    Dziwisz sie ze tak to odebralem? Zadajesz pytanie dot. oplacalnosci
    korepetycji komputerowych oraz drugie pytanie dot. mycia okien.
    Faktycznie, dwie spokrewnione dziedziny. W dodatku pytanie o mycie okien
    zadajesz dwa razy - raz jako samodzielny watek a raz podpinasz sie do
    tematu "Praca w Sądzie".

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 16. Data: 2005-12-07 19:37:17
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "badzio" <b...@n...epf.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Faktycznie, dwie spokrewnione dziedziny. W dodatku pytanie o mycie okien
    > zadajesz dwa razy - raz jako samodzielny watek a raz podpinasz sie do

    "Praca w Sądzie" - wymskło mi się, przepraszam. Czy kolejne pytania muszą być
    tematycznie spokrewnione? Akurat są to "fachy" niewymagające dużych wkładów
    własnych. A to dla mnie jest jeden z priorytetów.

    Pozdr
    Kriss

  • 17. Data: 2005-12-07 20:35:54
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Kriss [Wed, 7 Dec 2005 11:47:24 +0100]:

    > Co myślicie o takiej działalność, w mieście ok 120 tys.
    > korepetycje + help desk w domu u klienta lub korepetycje
    > u siebie ?

    Korepetycje i kursy ewentualnie dla dzieciaków, dorośli
    nie mają czasu na takie pierduły zazwyczaj, więc albo
    pracują z komputerem i wtedy się uczą, albo go ignorują.

    Helpdesk - jeśli jestes bardzo mobilny, to możesz parę
    złotych na wymienianiu kart sieciowych o 1 w nocy "bo ja
    na rano muszę to mieć!!!" dorobić, ale na kokosy bym nie
    liczyła raczej.

    Jak już chcesz się w to bawić, to kieruj się raczej
    w stronę firm, nie prywatnych ludzi. Ci drudzy mają
    'kuzyna co się zna' i nie zamierzają za to płacić.

    Kira

    --
    http://Cyber-Girl.NET
    *Bo SIEĆ jest rodzaju żeńskiego :)*

  • 18. Data: 2005-12-07 20:38:20
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Kriss [Wed, 7 Dec 2005 13:18:23 +0100]:

    > Racja, chciałbym ruszyć z czymś własnym. Ze względów
    > finansowych coś co nie wymaga dużych wkładów.

    Zdefiniuj "mały wkład" bo nie wiem o czym mówimy :)

    Kira

  • 19. Data: 2005-12-07 20:38:50
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Kriss [Wed, 7 Dec 2005 20:17:43 +0100]:

    > Dzięki za opinię, a ile powiedzmy liczyć za wizytę lub 1h pracy ?

    W tej chwili to są mniej więcej dwa piwa średniej klasy ;)

    Kira

  • 20. Data: 2005-12-07 22:42:33
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

    > Zdefiniuj "mały wkład" bo nie wiem o czym mówimy :)

    Bez lokalu, warsztatu, biur, maszyn, samochodów, itp. kilka narzędzi i chęci :-)

    Kriss