PracaGrupypl.praca.dyskusjeDziałalność - komputerowo korepetycje + help desk › Re: Działalność - komputerowo korepetycje + help desk
    From: "Kriss" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Działalność - komputerowo korepetycje + help desk
    Date: Thu, 8 Dec 2005 11:52:08 +0100

    > Nom. A teraz konkretne pytanie - Twoi rodzice daliby
    > tyle, czy zadzwoniliby do Ciebie?

    Tak dali by i więcej. Ja tez nie mam czasu biegać do nich co chwila. Wcześniej
    komp im "stawiała" firma i oni serwisowali go jak coś było nie tak i brali za to
    odpowiedzialność. Zresztą ja czasem proponuję oddanie komp do serwisu i niech
    oni się martwią i ponoszą odpowiedzialność. Nie jest prawdą że instalacja windy
    jest taka prosta (no bo jest (-: ) ostatnio instalowałem w laptopie winXP i nie
    mogłem go uaktywnić przez internet i ściągnąć updejtów. Chciałem to wcisnąć
    serwisowi ale nie chcieli się w tym babrać i zaproponowali wgranie mi wersji
    crak, która się nie łączy. Ale ja na tym laptopie muszę mieć legal wersję.

    Kriss