PracaGrupypl.praca.dyskusjeDziałalność gospodarcza od dziś › Re: Działalność gospodarcza od dziś
    From: Kira <c...@-...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Działalność gospodarcza od dziś
    Date: Sat, 27 Aug 2005 07:50:19 +0200

    Greg wrote:

    > Dziwna jesteś ;-P Albo ja śpiący ;-)

    Nie, ja pijana ;) Koncze wczorajszego urodzinowego Vermoutha ;)

    Juz rozjasniam: na poczatku jak startujesz to potezna roznica,
    jesli startujesz od zera. Ale w perspektywie paru-parunastu lat
    dzialalnosci, jak wiesz, ze wrocisz do normalnej stawki, to ta
    roznica jest zbyt mala zeby ryzykowac, ze po podwyzszeniu cen
    za dwa lata klienci sie na Ciebie wypna.

    Wzglednosc taka.

    Kira