PracaGrupypl.praca.dyskusjeDziałalność gospodarcza od dziś › Re: Działalność gospodarcza od dziś
    From: Kira <c...@-...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Działalność gospodarcza od dziś
    Date: Fri, 26 Aug 2005 21:00:15 +0200

    Greg wrote:

    > Tym bardziej, że ten początkowy okres zazwyczaj zysków
    > nie przynosi - trzeba inwestować.

    W sumie, to calkiem niezlym wyjsciem byloby rozszerzenie
    tych dotacji na DG. Gdyby dawali tez forse na pokrycie
    powiedzmy 4-miesiecznego ZUSu, sadze ze wiecej ludzi by
    dalo rade w tym czasie na tyle ruszyc, zeby dalej juz
    sobie samopas placic. Bo to jest w sumie idiotyzm: jesli
    ktos chce zarabiac na np. robieniu stron www, to sprzet
    zazwyczaj posiada juz wlasny -- w tym wypadku dotacja na
    wyposazenie jest mu cokolwiek zbedna. Przydalaby mu sie
    natomiast wlasnie dotacja na pokrycie wstepnych kosztow.
    Ale na to nie daja, cholera wie czemu...

    > Niższy ZUS, może zachęcić niektórych do tego, aby za
    > towary/usługi brać mniej.

    Nie wydaje mi sie. To jest roznica zaledwie 300zl i to
    z odgornym zalozeniem, ze na jakis czas. Jesli ktos ma
    odrobine rozumu, to nie bedzie przesadzal z obnizkami,
    co najwyzej zrobi na starcie jakas promocje 2-3 m-c, a
    potem ceny raczej sie wyrownaja.

    > Można zapytać co to za firmy, dla których 300 zł ma
    > stanowić o być, albo nie być. Nie da się jednak ukryć,
    > że i takie są.

    No, nie 300 tylko 300 miesiecznie. Polskie male firmy.
    Dla pani Zofii prowadzacej kiosk z warzywami to moze
    byc w perspektywie tych 2 lat potezna roznica...

    Kira